Citat:
Citat:
Ja däremot är det mer synd om den som lider av psykisk sjukdom (psykossjukdom) eftersom den inte klarar av att sortera verkligheten samtidigt som hjärnan bryts ner och de kognitiva funktionerna.
Jag har svårt att sätta mig in i det eftersom det blir för mycket. Det började åtminstone som trolltrådar/trollinlägg. Väldigt illa att jävlas med verkligen sjuka människor som behöver lugn och ro för tillfrisknandet. Och det är jag säker på förekommit, människor som agerat/agerar på djävulskap eftersom dessa människor roar dem att utöva makt över.
Jag har svårt att sätta mig in i det eftersom det blir för mycket. Det började åtminstone som trolltrådar/trollinlägg. Väldigt illa att jävlas med verkligen sjuka människor som behöver lugn och ro för tillfrisknandet. Och det är jag säker på förekommit, människor som agerat/agerar på djävulskap eftersom dessa människor roar dem att utöva makt över.
Jag har hela mitt liv haft det svårt som utländsk i Sverige samt speciellt från Serbien med dess relativt dåliga rykte i Sverige som är ett PK-vänsterland. Visst har vi upplevt diskriminering hela livet här, visst har jag mått psykiskt dåligt men det har inte hindrat mig från att vara relativt framgångsrik, intelligent, empatisk & sympatisk.
Med det sagt: självklart är det här gjort att skapa en falsk verklighet. Familj & vänner tror på det som görs mot mig; självklart tror de att det här är för mitt bästa om inte i det långa loppet (dock gått åtta år nu av öppen förföljelse där ingen riktigt döljer något).
En person på Reddit skrev något intressant igår. Nämligen att den här gruppen vill se till att alla gör vad de vill: att tvinga fram det som alla vill. Det tycker jag nästan överensstämmer med en del jag observerat. Denna menade att de använder kontroll-våld dynamik i operationen -- att få kontroll genom påtvingande av situationer. I min mening görs allt det här i syfte för att styra ens liv. Om vi ser det mer från ett esoteriskt perspektiv (New Age-skitsnack) så vill de framtvinga ens "öde" eller "verkliga vilja".
I mina slutsatser finns två scenarios:
- det är staten som utför experiment, forskning eller operationer inom medicin, Mind Control & sociala operationer (rationella motiv) - civila används. Alternativt att de "undersöker" personer av diverse motiv
- det är ett hemligt sällskap/kyrka/sekt (nätverk) som tror på esoteriska, spirituella, religiösa eller liknande saker (irrationella motiv) - det förklarar varför det här är så jävla irrationellt. Här kan de även "undersöka" personer för att en (religiös) ledare i sällskapet m.fl. anser att en är ett "spirituellt hot" eller liknande
Jag vet hur det här låter; är påläst lite i flera områden som kan överlappa rejält. Men jag är inte psykiskt sjuk; tvärtom är jag hyperlogisk & -rationell som läser datateknik vilket bl.a. innefattar programmering & avancerad matematik.
Det allra svåraste att acceptera & förklara är familjens deltagande men ack så enkelt om det verkligen är en kult/sekt/kyrka som rekryterat dem baserat på deras kristna tro eller att de ska "hjälpa mig". Vem vet - de kanske assisterar en satanistisk agenda som har mig i den vilket de är medvetna om. Jag kan säga att de håller hemligheter från mig i perspektivet av det här - det har jag genomskådat & upptäckt.
Att "hjälpa mig" är fel - de vill kontrollera mig & vad jag tror på därmed dessa psykologiska & sociala operationer. Av att döma det som hände mig år 2013 vill de verkligen få kontroll av mig på alla vis genom olika medel - sociala kretsen är enkel att få med. Du skulle bli chockad av att inse vad de gör på sociala medier & vanlig media.
Det förefaller tämligen klart att många i sällskapet online tror att en satanistisk agenda gällande Mind Control finns vilket mer bekräftas av Dr Duncans böcker (om vi ska tro på honom). De anser att Satan vill förstöra allas fria viljor genom teknologisk Mind Control som absolut tar över ens fria vilja vilket är givet av Gud till mänskligheten (Adam & Eva: Eva hade fri vilja att inte äta äpplet; Gud hindrade inte henne). På denna nivå jävlas de med samhället & dess trossystem.
Jag har läst på i flera år om ämnet & därmed har jag flera perspektiv på det dock utifrån mina
- erfarenheter kan jag intyga att de grundläggande saker som skrivs om GS är sant som:
- familjen & vänner är med i operationen
- en är övervakat 24/7 via mobilen
- kollegor, lärare etc. rekryteras (även mina nuvarande lärare vilken en jävlas med mig)
- all ens aktivitet är spårat online & offline (t.ex. mina dejter)
- de förföljer en till fots eller bil
- de rekryterar främlingar med enkelhet runt dig (t.ex. på stan) - speciellt enkelt med exempelvis butikspersonal (vanesak)
- med mera
Det är tyvärr sant.