Citat:
Ursprungligen postat av
Anedin
.
Pappan gick bananas när utredarna frågade om DA psykiska hälsa???
Ta fyra frågatecken nästa gång. Ja, han började hetsa och anklaga polisen för att göra fel direkt det skedde.
Citat:
Vad vet du om det, var du med när polisen pratat med anhöriga???
Ganska svårt att missa vad han skriver? Du som har sån stor inblick i deras liv och vet hur bra dom är lär väl vara upp to speed vad gäller den biten kan man tycka?
Citat:
Jag blir skulle uppriktigt förvånad om du och vaxad arb inom polisen?
Vem har sagt att vi är poliser? Jag har ingen aning om vad vaxad är. Vad jag är har inte du inte skit med att göra. Jag har väl varit ganska tydlig med att jag har en längre karriär inom samma firma som DA. Vad som hände sen stannar hos mig.
Citat:
Den goda tanken jag har om polismyndighetens personal och även försvarets personal stämmer inte in på er
Skönt för dig! Den goda tanken jag har om sunda människor med ett brett perspektiv och som för sunda debatter, bemöter motargument och svarar på tilltal och förklarar sina felaktigheter stämmer inte in på dig. Dessutom har Vaxad redan svarat på den frågan. Att han inte är militär. Att han skulle vara polis tror inte jag heller. Om han ens är en han. Jag förstår inte varför du tjatar om oss som om vi skulle vara samma person, eller känna varandra. Vi har liknande åsikter men vi har även haft våra olikheter. Vi skriver inte på samma sätt och det enda vi egentligen har gemensamt är att vi båda tror på att DA har tagit livet av sig.
Citat:
Det kan ju förståss finnas några undantag
som den mannen som kommenterat på DAs minnessida som är en sida för de sörjande som hedrar DA och sörjer för familjen
Jag vet inte vem "den mannen" är. Har inte sett hans inlägg heller.
Skulle inte bli förvånad om det är din lättkränkthet som spökar. Och att han helt enkelt bara säger som det är, svart på vitt. Du verkar ha svårt för att hantera det. Utan vill att allt ska blandas in i rosa fluff, änglar och gulle gull. Men du kan ju ta och visa dessa inlägg istället så får vi väl se om dom bryter mot någon myndighets värdegrund. Jag tvivlar starkt på det.
Men vi kan säga så här. Om du blir föremål för ett polisingripande eller annan myndighetsutövning... Och beter dig på samma sätt som du gör här. Upprepar saker du får svar på, ignorerar när du blir rättad och fortsätter tjata på samma vis. Bildar dig en uppfattning på känslor, åsikter och struntar totalt i gällande lagar och regler, Så kommer du att IRL bli bemött ungefär på samma sätt som jag bemöter dig. Hård jargong, sarkasm och ironi.
EDIT: Jag hittade hans inlägg. Eller några av dom i a f.
Jag skulle personligen inte hålla på vid någons minnessida. Det är inget "debattforum" enligt mitt tycka. Men jag har förståelse för honom ändå. Om han nu är det han utger sig för att vara. Eftersom det sprids massa information på den sidan om ärendet och om föräldrarnas rättigheter som inte alls stämmer. Av folk som gör precis samma sak som denna "S", fast med motsatt åsikt. Och mitt i allt ihop så sitter ett medium som inte kan stava och skriver dynga dag in och dag ut. Hon påminner mycket om en skribent här i sättet att skriva och bemöta svar. Dvs inte alls vad gäller bemötandet, men fortsätta upprepa sig. Som jag upplever det så skriver han väl bara sakligt och tillrättavisar dom som kommer med osanningar inför föräldrarna. Det är ju lika illa det som det han håller på med? Men jag förväntar mig inte att du ska förstå den biten. Men ja, det borde finns bättre sätt än på en minnessida. För samtliga parter som sitter och för diskussioner.