Citat:
Ursprungligen postat av
Moebiuz
Vart båda svåra att röka?. På vilket sätt vart det jobbigt att röka dom och hur rökte du dom?.
Minns jag längesedan gav litet försök att röka dem då jag sparodiskt testar det som verkar intressant som hobby när tiden tillåter, är dock inte bra på sådant då jag inte röker något alls så min rökteknik är säkert helt åt helvete.
Det smakade för harsh har jag för mig och kändes mkt dåligt i lungorna när man väl klarade röka det, så det gick inte, lungorna är väldigt känslig organ och kan saboteras rätt fort med sådana caustiska ämnen. Du kan inte heller blanda ut det i vatten och göra det mildare för kroppen om du röker det istället för att inta oralt eller på annat sett.
Testade i glasrör utav något slag(dock ej gjort för rökning), har inte kvar sådant länge dock så kan inte testa igen. Skulle inte rekommendera någon att röka dem, förmodligen riktigt styggt mot lungorna. Speciellt nu när det finns ett lungvirus, är det dumt att använda den RoAn.
Rekomenderar dricka efter du löst det i citronsyra, snorta(testa väldigt lite först, drippen var inte god) eller IR administrering där du kan lösa upp 4f med pyttelite citronsyra (b versionen behövs inte då den löser sig utan citronsyra). Ta inte mer på ett tag då det kan ta lång tid innan du känner av det och sedan blir det för mycket så. Det sitter också i rätt länge, iaf 4f verkar, över tio timmar beroende på mängd.
Förmodligen ska de tas ensamma men någon annan som tagit dem ihop? Tänkte en mindre mängd utav bromvarianten med en medium utav fluorvarianten?
4b är lite skummare, den känns mer serotonerg(blir avslappnad utav den i små mängder på 30mg) om jag inte minns fel men både är jag nöjd med, speciellt 4f. Behövs inte så värst mycket heller(30-40mg känns bra, men jag gillar 50-70mg) men beror på vilken och hur lång verkan man är ute efter. Pupiller blir väldigt enorma vid medium & hög dos. Men den känns ändå mer dopaminerg än serotonerg.
Oj nu kan jag skriva en roman

, man blir otroligt social utav detta på rätt mängd. Tycker denna är bättre än mycket pyrrolidiner, som är främst speedad med mycket noradrena och lagom dopamin.
Inte testat me pvpn men skulle aldrig vågat röka något sådant, är en potentiellt dödlig hälsofara. Varför just rökning? Rektalt intag är bättre anser jag om man vill få stark och snabb effekt utan att köra IV, visst några par sekunder men du slipper pilla med rökning och skada lungorna och blir mycket lättare att få en bra mängd i sig på samma gång. Denna minns jag inte om den slog så direkt IR men har för mig det. Men att vänta lite skadar inte, okkupera hjärnan med annat bara ett tag.