2021-11-27, 12:15
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moebiuz
Vart båda svåra att röka?. På vilket sätt vart det jobbigt att röka dom och hur rökte du dom?.

Va 4f jag beställde men står inget på påsarna så jag fick 2 brev så dubbelt upp i vikt men jag vet ju att det är 2 olika saker i påsarna. Då bitar som är större än mjöl smälter på folie och "mjölet" bara förkolar d.v.s
Ei smältbart. Så röken blir jävligt stram med nummen tunga och helt tätt i halsen med 30min av inn och utandning i 1sek intervaller. Så rök inte mycket och bara klumparna. Mjölet löste sig inte helt upp i kaffet. Låg och nogra ubåtar på botten å drev fant.

Men som sagt är det den vildaste Stimmen jag har tagit. Even tjack gir sellan sådan intens och långvarigt surrande. Jag funkar inte till något annat än att snöa inn i saker, några skickar mig bara vidare tills jag inte vet vad jag holder på med, andra timmar med fokus på samma skit utan att komma dit jag egentligen var på väg.

Så hoppas det lugnar ner sig snart så jag kan testa 2 me pvp jag fick. Men är rädd det blir att överdosera igen,kan funka igen på måndag hoppas man. Gott man inte ska på jobb 🤯🤸🕺🌪️⏩📶🔀🔁
Citera
2021-11-27, 12:27
Medlem
Moebiuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzza
Va 4f jag beställde men står inget på påsarna så jag fick 2 brev så dubbelt upp i vikt men jag vet ju att det är 2 olika saker i påsarna. Då bitar som är större än mjöl smälter på folie och "mjölet" bara förkolar d.v.s
Ei smältbart. Så röken blir jävligt stram med nummen tunga och helt tätt i halsen med 30min av inn och utandning i 1sek intervaller. Så rök inte mycket och bara klumparna. Mjölet löste sig inte helt upp i kaffet. Låg och nogra ubåtar på botten å drev fant.

Men som sagt är det den vildaste Stimmen jag har tagit. Even tjack gir sellan sådan intens och långvarigt surrande. Jag funkar inte till något annat än att snöa inn i saker, några skickar mig bara vidare tills jag inte vet vad jag holder på med, andra timmar med fokus på samma skit utan att komma dit jag egentligen var på väg.

Så hoppas det lugnar ner sig snart så jag kan testa 2 me pvp jag fick. Men är rädd det blir att överdosera igen,kan funka igen på måndag hoppas man. Gott man inte ska på jobb 🤯🤸🕺🌪️⏩📶🔀🔁

Låter som en tråkig rök-stim :/. Får bli att ha tålamod och vänta på mitt 2-me-pvp.

Tack för infon .
Citera
2021-11-27, 18:17
Medlem
Citat:
Vart båda svåra att röka?. På vilket sätt vart det jobbigt att röka dom och hur rökte du dom?.

Minns jag längesedan gav litet försök att röka dem då jag sparodiskt testar det som verkar intressant som hobby när tiden tillåter, är dock inte bra på sådant då jag inte röker något alls så min rökteknik är säkert helt åt helvete.

Det smakade för harsh har jag för mig och kändes mkt dåligt i lungorna när man väl klarade röka det, så det gick inte, lungorna är väldigt känslig organ och kan saboteras rätt fort med sådana caustiska ämnen. Du kan inte heller blanda ut det i vatten och göra det mildare för kroppen om du röker det istället för att inta oralt eller på annat sett.

Testade i glasrör utav något slag(dock ej gjort för rökning), har inte kvar sådant länge dock så kan inte testa igen. Skulle inte rekommendera någon att röka dem, förmodligen riktigt styggt mot lungorna. Speciellt nu när det finns ett lungvirus, är det dumt att använda den RoAn.

Rekomenderar dricka efter du löst det i citronsyra, snorta(testa väldigt lite först, drippen var inte god) eller IR administrering där du kan lösa upp 4f med pyttelite citronsyra (b versionen behövs inte då den löser sig utan citronsyra). Ta inte mer på ett tag då det kan ta lång tid innan du känner av det och sedan blir det för mycket så. Det sitter också i rätt länge, iaf 4f verkar, över tio timmar beroende på mängd.

Förmodligen ska de tas ensamma men någon annan som tagit dem ihop? Tänkte en mindre mängd utav bromvarianten med en medium utav fluorvarianten?

4b är lite skummare, den känns mer serotonerg(blir avslappnad utav den i små mängder på 30mg) om jag inte minns fel men både är jag nöjd med, speciellt 4f. Behövs inte så värst mycket heller(30-40mg känns bra, men jag gillar 50-70mg) men beror på vilken och hur lång verkan man är ute efter. Pupiller blir väldigt enorma vid medium & hög dos. Men den känns ändå mer dopaminerg än serotonerg.

Oj nu kan jag skriva en roman , man blir otroligt social utav detta på rätt mängd. Tycker denna är bättre än mycket pyrrolidiner, som är främst speedad med mycket noradrena och lagom dopamin.

Inte testat me pvpn men skulle aldrig vågat röka något sådant, är en potentiellt dödlig hälsofara. Varför just rökning? Rektalt intag är bättre anser jag om man vill få stark och snabb effekt utan att köra IV, visst några par sekunder men du slipper pilla med rökning och skada lungorna och blir mycket lättare att få en bra mängd i sig på samma gång. Denna minns jag inte om den slog så direkt IR men har för mig det. Men att vänta lite skadar inte, okkupera hjärnan med annat bara ett tag.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2021-11-27 kl. 18:25.
Citera
2021-11-27, 21:50
Medlem
Moebiuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Minns jag längesedan gav litet försök att röka dem då jag sparodiskt testar det som verkar intressant som hobby när tiden tillåter, är dock inte bra på sådant då jag inte röker något alls så min rökteknik är säkert helt åt helvete.

Det smakade för harsh har jag för mig och kändes mkt dåligt i lungorna när man väl klarade röka det, så det gick inte, lungorna är väldigt känslig organ och kan saboteras rätt fort med sådana caustiska ämnen. Du kan inte heller blanda ut det i vatten och göra det mildare för kroppen om du röker det istället för att inta oralt eller på annat sett.

Testade i glasrör utav något slag(dock ej gjort för rökning), har inte kvar sådant länge dock så kan inte testa igen. Skulle inte rekommendera någon att röka dem, förmodligen riktigt styggt mot lungorna. Speciellt nu när det finns ett lungvirus, är det dumt att använda den RoAn.

Rekomenderar dricka efter du löst det i citronsyra, snorta(testa väldigt lite först, drippen var inte god) eller IR administrering där du kan lösa upp 4f med pyttelite citronsyra (b versionen behövs inte då den löser sig utan citronsyra). Ta inte mer på ett tag då det kan ta lång tid innan du känner av det och sedan blir det för mycket så. Det sitter också i rätt länge, iaf 4f verkar, över tio timmar beroende på mängd.

Förmodligen ska de tas ensamma men någon annan som tagit dem ihop? Tänkte en mindre mängd utav bromvarianten med en medium utav fluorvarianten?

4b är lite skummare, den känns mer serotonerg(blir avslappnad utav den i små mängder på 30mg) om jag inte minns fel men både är jag nöjd med, speciellt 4f. Behövs inte så värst mycket heller(30-40mg känns bra, men jag gillar 50-70mg) men beror på vilken och hur lång verkan man är ute efter. Pupiller blir väldigt enorma vid medium & hög dos. Men den känns ändå mer dopaminerg än serotonerg.

Oj nu kan jag skriva en roman , man blir otroligt social utav detta på rätt mängd. Tycker denna är bättre än mycket pyrrolidiner, som är främst speedad med mycket noradrena och lagom dopamin.

Inte testat me pvpn men skulle aldrig vågat röka något sådant, är en potentiellt dödlig hälsofara. Varför just rökning? Rektalt intag är bättre anser jag om man vill få stark och snabb effekt utan att köra IV, visst några par sekunder men du slipper pilla med rökning och skada lungorna och blir mycket lättare att få en bra mängd i sig på samma gång. Denna minns jag inte om den slog så direkt IR men har för mig det. Men att vänta lite skadar inte, okkupera hjärnan med annat bara ett tag.

Tack för infon .

Rökt RC sen JWH såldes i inrikes shoppar sen när Hemulen och Asken 1.0 kom med stims gick jag över från Cannabinoider till Stimulants RC´s.

Tycker inte om att inta på något annat sätt än att röka det då jag använder bong samt att jag använder tobak med allt jag röker och för mig så dämpar det smaken och intaget blir lättare (svårt att förklara) iallafall för mig. men att det tjocknar/svullnar i halsen och att man blir andfådd som Fuzz skrev så hoppar jag nog över dessa två.
Senast redigerad av Moebiuz 2021-11-27 kl. 21:56.
Citera
2021-11-28, 20:59
Medlem
Fuzzas avatar
Nu är man inte glad i denna längre då det visar sig att det bara är klumparna som har effekt och dom tydligen stiger i 2 tummar när man bomba. Och då är man ju jävla less på att det inte var för lite när man dubbla upp efter halv timme. Så är det 48 timmar för skallen lugnar ner sig., får väl lägga med en psykos varning om man är av dom som kan va lite ängslig /noia. Denna får en hög poäng då den varar så jävla länge.

PS Inga utflykter på jakt efter något, Snälla
Är inte så säkert som man tror, ska veta

🤯
Citera
2021-11-29, 15:04
Bannlyst
Vill man sätta på kärringen efter ett par linor eller?
Citera
2021-11-30, 02:57
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Vill man sätta på kärringen efter ett par linor eller?

Nej,! Man är för hyper i huvudet tills att klara fokusera på sakerna.
Men jag tog ju för mycket och ville inte ens försökt för det var gått 36 timmar, så är ju möjligt den kan funka om man får dosen korrekt. Då man blir jätte insnöad när man är i mera bedagelig hastighet 😏
Citera
2021-11-30, 07:44
Medlem
Moebiuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzza
Fick mitt idag och vet fan inte vad detta är för skit, tog 4 bloss och totalt orökbar + at jag fick jävla svårt att andas. Nu 20min senare andas jag fortfarande som jag sprungit en mil 😡

Akkurat samma som nogon knust piller

När du beställde 4b/f när på dagen beställde du? och när fick du mejl om att din order vart completed?. Hade du varan dagen efter eller tog det längre tid?.

Mvh
Citera
2021-12-02, 10:28
Medlem
Repellrors avatar
Någon som fått sitt av rci denna vecka?

Mvh
Citera
2021-12-02, 14:01
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlisterO
Köpte 1 gram 4f-mar av R*i. Tog 30-40 mg nasalt. På mig funkade det väldigt bra och satt i länge, 8-10 timmar ungefär. Jag fick väldigt hög puls men det lugnade ner sig när jag tog 2 mg alprazolam och drog en lina sub.
Jag mådde bra och blev aktiv, det var lätt att fastna på saker jag gjorde. Pupillerna blev väldigt stora annars var det inga problem att hålla masken när jag behövde det. Hade inte mycke avtändning dagen efter.

Pupillerna är ju ett gissel. Det går inte att visa sig. Plötsligt har man två svarta ögon istället för blå. Nu var det några veckor sen jag använde men har för mig att det gick att möta upp med kratom, att effekterna tog ut varandra och pupillerna blev normala. Gjort en ny beställning på 1g 4-F precis.
Citera
2021-12-03, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Pupillerna är ju ett gissel. Det går inte att visa sig. Plötsligt har man två svarta ögon istället för blå. Nu var det några veckor sen jag använde men har för mig att det gick att möta upp med kratom, att effekterna tog ut varandra och pupillerna blev normala. Gjort en ny beställning på 1g 4-F precis.

Jag tänkte också beställa 1g 4-f idag från RCin****s! Har du testat 4-b?
Citera
2021-12-03, 10:52
Medlem
Citat:
Tack för infon .

Rökt RC sen JWH såldes i inrikes shoppar sen när Hemulen och Asken 1.0 kom med stims gick jag över från Cannabinoider till Stimulants RC´s.

Tycker inte om att inta på något annat sätt än att röka det då jag använder bong samt att jag använder tobak med allt jag röker och för mig så dämpar det smaken och intaget blir lättare (svårt att förklara) iallafall för mig. men att det tjocknar/svullnar i halsen och att man blir andfådd som Fuzz skrev så hoppar jag nog över dessa två.

Ah har väl också testat alla dem dära när man levde ett annorlunda liv, och vem minns inte JWH? Trist att de klassade det, blev ju sämre och sämre med några fåtal undantag, den sista bra var 5c ABP vilket var väl flera år sedan. Skippade alla noider efter jag testade några av de ultrapotenta skeva skitzonoider som gjorde mer skada än nytta. Var ändå inget fan av rusen och använder enbart CBD idag som hjälper i längden utan att göra dig väck eller så, testat många stims genom åren men aldrig riktigt fastnat på någon. Har förmodligen ingen ADHD så mest troligen därför.

Men om du hade haft en riktig vape hade du kunnat lägga in det du har i din bongkopp i vapen, välja temperatur, även använda bongadapter och göra en vapebong, en nyttig sådan där du slipper cancerämnen.
Är en av de bästa investeringar jag gjort, använder min enbart till CBD buds men ska funka med annat också i och med att man kan välja temperatur i en lite dyrare vape. Men denna tror jag man bör skippa via den RoAn, de andra funkar bra dock. Sitter i sjukt länge gör det bör påpekas ytterligare så ingen intar det dagen före jobb och går dit med tefatpupiller. Den ger väldigt mild AT om någon ens, rätt intressant CS.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2021-12-03 kl. 11:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in