Näckade inte hon i någon ball rulle på 1980-talet?
Jo, Hotell St Pauli. En ung Amanda Ooms spelar hora,näckade, simulerade sex, blev pissad på av en snubbe, röker hasch och avslutar filmen med en kuk i munnen och nej det blir inget happy ending för killen https://www.youtube.com/watch?v=1wnQLM2PYlI
Klockrent! Det är rullar jag måste lägga labbarna på så fort som möjligt.
Lite mer sentida Ooms, men du ser hennes bröst under någon minut i en film från 2013 på SVT Play. Jag skrev om det för någon sida sedan: (FB) Skvaller om Amanda Ooms?
Skurken i Amanda Ooms första bok är den skandalöse Peter Handke. Boken skrev hon 28 år innan Handke fick Horace-falangpriset i Stockholm. 28 år tidigare.
Skurken i Amanda Ooms första bok är den skandalöse Peter Handke. Boken skrev hon 28 år innan Handke fick Horace-falangpriset i Stockholm. 28 år tidigare.
Det är väl bara att vänta på att Brännmaneten får motsvarande pris nu också då.
Ett pris han 2014 kallade för en circus förövrigt är Ooms fortfarande tillsammans med Thåström.
Senast redigerad av The Beach boy 2021-12-03 kl. 08:39.
Lite mer sentida Ooms, men du ser hennes bröst under någon minut i en film från 2013 på SVT Play. Jag skrev om det för någon sida sedan: (FB) Skvaller om Amanda Ooms?
När Ooms är med i en film är det en garanti för nakenhet. Det är väl enda anledningen att hon får vara med?