Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-02, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Här följer en ganska intressant dialog från
(FB) Två män ihjälskjutna i port, Glömmingegränd, Tensta Stockholm 2021-08-16

BenjiGold om någon missat, är artisten på ett av klippen som påstås visa skyttarna.

Dumle har alltså nära vänner i både DP och Shottaz via 2 bröder bla.
(Om uppgiften stämmer att skyttarna är från Västerort + att min egna helt subjektiva bedömning gör gällande att Mehdi MÅSTE ha en lång och stabil relation med skyttarna. Risken för dubbelspel måste vara för stor och han beskrivs ju som en som konstant ser sig över axeln. Med de psyket så lär man väl rimligtvis inte anlita skyttar, utan de är familj)

Är samir och dumle bröder???? Det kan jag inte tro

Har även intressant info om Samir och Einar till er

Samir blev skjuten i Bagis för han jiddrade mot Yosef key, Yosef key är En av einars bästavänner. Så einar skickade sina egna sicarios på Samir och det var då Samir blev skjuten. Sedan försökte Yosef själv döda Samir men samir kom undan och nu flyr han för sitt liv. Samir har spelat allan ballan i alla orter, senast i vällingby. Han va bra vän med Abdi som nån skrev. Abdis bror råkade skjuta sig själv i huvudet i en skog i vällingby. Då blev Abdi deprimerad och ville sluta vara kriminell. Nu han och Samir blev utkörda från vällingby (abdi för han va vän med Samir). Samir e en riktig snorunge som förtjänar att dö. Einars sicarios sköt han med han överlevde pga västen. Einar köpte även yosef keys kedja till honom så Einar gjorde mycket för den yosef.

Yosef syns i den videon när Einar åker bil i Skarpnäck och dissade Haval om ni minns den videon. Då är det Yosef som sitter maskerad bredvid och flexar sina ringad+Armband. Yosef är förövrigt psykosad shono han e skitzad men han e liten och gullig om man bara pratar med honom men i hjärnan han har touchat den. Man märker det om man pratar med honom en längre stund.
Citera
2021-12-02, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Menade inte att de var i krig heller. Det hade vi nog märkt isåfall. Fast det skulle ju vara roligt att veta om Adel har synts i Husby efter mordet? Enligt folk här verkar han ha hållit sig undan, och då kan man ju undra varför?
Ja nu e han lowkey för han höll på bli mördad och han e garanterat deprimerad mamma och nisse e döda han röker nog joint varje dag nånstans avlägset från stress
Citera
2021-12-02, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Ni som påstår att dom bråka med Hh i nosh n chow, var ni där eller?
Det är bara flashback som påstår att HH var där, ingen annan.
Jag svääääär. De större odds det var Skarpnäck som dök upp där vne varför folk antar de va HH.
Citera
2021-12-02, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe

Samir blev skjuten i Bagis för han jiddrade mot Yosef key, Yosef key är En av einars bästavänner. Så einar skickade sina egna sicarios på Samir och det var då Samir blev skjuten. Sedan försökte Yosef själv döda Samir men samir kom undan och nu flyr han för sitt liv. Samir har spelat allan ballan i alla orter, senast i vällingby. Han va bra vän med Abdi som nån skrev. Abdis bror råkade skjuta sig själv i huvudet i en skog i vällingby. Då blev Abdi deprimerad och ville sluta vara kriminell. Nu han och Samir blev utkörda från vällingby (abdi för han va vän med Samir). Samir e en riktig snorunge som förtjänar att dö. Einars sicarios sköt han med han överlevde pga västen. Einar köpte även yosef keys kedja till honom så Einar gjorde mycket för den yosef.

Yosef syns i den videon när Einar åker bil i Skarpnäck och dissade Haval om ni minns den videon. Då är det Yosef som sitter maskerad bredvid och flexar sina ringad+Armband. Yosef är förövrigt psykosad shono han e skitzad men han e liten och gullig om man bara pratar med honom men i hjärnan han har touchat den. Man märker det om man pratar med honom en längre stund.

Jaha. Å vilka är/var Einars sicarios då? Var kommer dem ifrån? Och hur fan kan man "råka" skjuta sig själv i huvudet? Hur gammal är denne Yosef?
Citera
2021-12-02, 01:09
Medlem
Citat:
Jag svääääär. De större odds det var Skarpnäck som dök upp där vne varför folk antar de va HH.

Nej. Skarpnäck är ingenting varför tror du då de är springisar åt Vårby hahaha
Citera
2021-12-02, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Jaha. Å vilka är/var Einars sicarios då? Var kommer dem ifrån? Och hur fan kan man "råka" skjuta sig själv i huvudet? Hur gammal är denne Yosef?
Vet ej vilka dem är men han hade iaf sicarios. Sök finns garanterat tråd om det om jag minns rätt heter ”man död i skogdunge i vällingby” något sådant. Det var Abdis bror. Hans 2 vänner blev häktade (rapparen 4yye o en till) men frisläppta. Jag såg förövrigt 4yye jobba bakom disken på SL biljethall i Kristinebergs station för nån vecka sen haha. Yosef är 03 tror jag kanske 04 han är ung och liten , men han har haft pistoler sen han va 13-14 år
Senast redigerad av Abbetappe 2021-12-02 kl. 01:12.
Citera
2021-12-02, 01:10
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Direkt när polisen kommer in i ens telefon sätter dem på flygplansläge. Omöjligt som sagt. Din vän ljuger

Ne
Citera
2021-12-02, 01:11
Medlem
Frickys avatar
Citat:

Hade Einar sina egna sicarios?
Citera
2021-12-02, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodicio
Nej. Skarpnäck är ingenting varför tror du då de är springisar åt Vårby hahaha
Skarpnäck är stort jag menar då hela bagis/dalen och skarpnäck. Men ja dem e drängar men fortfarande dom kör. Och mot HH kurderna dom e mååånga fler. Men nu e detta bara olika teorier
Citera
2021-12-02, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Ja han är känd rappare med mycket pengar självfallet. Han vill inte skjuta själv men han har pengarna och kapabel till döda. Jag har endast hört att det ska vara ”einars sicarios” blev själv förvånad först men det är väldigt logiskt och den här källan är 100%
Citera
2021-12-02, 01:41
Medlem
Varför han ingen tänk om Alexandra hans tjej kanske goade Einar 🧐🤔 kanske hade en annan kille bakom o va med nisse för pengarna 🤔
Citera
2021-12-02, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky

Pengar löser allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto