Citat:
Ursprungligen postat av
isakn
Jag tycker att ni ovaxinerade ska förbjudas att vistas utomhus. Arest i hemmet tills ni tänkt färdigt. Klarar ni inte av ett liv i samhället så ska ni inte leva bland oss andra som tar ansvar.
- Ni har gapat om att vi ska dö som flugor - vi lever fortfarande!
- Ni pratar om att vi sprider som ni - ja? Det är inte det saken handlar om, men eftersom ni har otur när ni tänker fattar ni inte att det handlar om belastning på sjukvård när era feta kroppar ska läggas i in och sövas ner på IVA. Ni fattar inte att vaccinet hindrar nya typer av Covid.
- Ni anpassar er efter regler i trafiken, det är INTE en rättighet att få köra mot rött i trafiken. Det är inte en rättighet att välja egen hastighet för "staten ska inte bestämma över mig".
- När situationen för oss alla ändras får man anpassa sig, på savannen hade ni blivit uppätna av lejon eller ihjälslagna av flocken. Idag belastar ni oss andra med sjukvårdskostnader mm.
Antivaxare är jordens avskum. Ni är de typer som förråder hela nationer i krig. Jag hade inte önskat er närvaro för ni är slödder.
Som sagt, jag hoppas att reglerna utökas så att ni bara får gå till matbutiken. Gå hem och dra något gammalt över er.
Jag har inte gapat ett dugg om att någon ska dö som flugor. Jag
tror inte vaccinen särskilt farliga alls, har ingen åsikt om det. Men är tveksam, det är en onödig risk..för lite testade. Inget om alternativ som stärker immunförsvar och hälsa.. indikationer om att idrottsmän som fått dåliga effekter av vaccinet blivit ombedda att inte säga något. Statistik manipulerad för att passa narrativet. Bara teaterpropaganda som driver på om att miljarder doser vaccin $ka pu$ha$ ut💰💰💰🤑
Censurerad diskussion . Inte vetenskapligt alls. Jävligt onödiga vaccin för dem flesta, men finns det miljarder och åter miljarder att tjäna på dem är inte det lika viktigt. Bokstavligt talat lastbilslaster med stålar i industrierna relaterade till detta 🚚💰💰🚚💰💰🚚💰💰🚚💰💰🚚
Det är den lättpåverkade och köpta politiken och propagandan för att pusha narrativen av stört rika företag som är (del av) problemet. Och hur det används för att strama åt frihet med ursäkt av "covid", att det införs någon sorts medicinsk diktatur.
Tystande av läkare, sjukhuspersonal (inte bara genom social stigma men som är ett problem) men de som har synpunkter som;
Att de inte är långtidstestade nog, inte testade i kombination med andra mediciner, inte är testade nog i samband med graviditet, och sådant, blir censurerade, bortplockade från media m.m.
Vet inte om du är på riktigt, men svarar ändå utifall att... För du vill väl ha det som i Melbourne där folk blir nedbrottad av 3-4 poliser för att sitta i en park. (ja inte just nu då när det varit
hundratusentals ute på gatan och demonstrerat mot parlamentets fortsatta försök att få igenom ännu strängare pandemi-lagar.
Antagligen är det många ute idag med, som massmedia,
som vanligt manipulerar sina siffror/censurerar/väljer att inte rapportera om när det går emot narrativen.
https://www.youtube.com/watch?v=kCQaUYi1ZLE
"
Varför vet Australien inte om att det var hundratusentals ute på gatorna?" (Ej exakt citat/översatt)
https://www.youtube.com/watch?v=DNXQ2pAa8C4
"No one has suffered through the "pandemic" as much as the pharma industry, so thank GOD they have people in the American government that can save them trillions of dollars"