2021-12-01, 10:08
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Är inte insatt i det - min fråga var bara gällande om vad som trumfar vad.
Så du försökte inte antyda att hon skulle ha blivit tillsatt pga att hon är trans snarare än pga hennes kvalifikationer? Sammanhanget gjorde att din fråga kunde tolkas så. Därav denna förtydligande fråga.
Citera
2021-12-01, 10:09
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbolina
Så svaret på frågan om du har några invändningar mot henne som är baserade i det nuvarande vetenskapliga kunskapsläget är helt enkelt nej. Tack, då vet vi det.

Jag menar, inget hindrar dig från att ha en alldeles privat idé om vad som utgör en grav psykisk störning, men du blir någonstans tvungen att förstå att den inte spelar särskilt stor roll för någon annan.

Och nej, hon ska inte jobba med barn. Utbildningsdepartementet anställer endast vuxna. Däremot har hon mycket framgångsrikt jobbat med barn och blivit rikskänd för sina framgångar med det.

Han har blivit rikskänd för att han jobbat med barn och poserat som en kvinna samtidigt som han är sosse tro inget annat!

Jag anser inte att någon med grava psykiska störningar ska sitta i en regering eller jobba med barn!

Skulle ta mina barn ur skolan om rektorn eller någon av lärarna var som den här sossen!
Citera
2021-12-01, 10:09
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Jag vet inte vilka kirurgiska ingrepp hon har varit med om. Hurså?

Tycker det är relevant för en man som låtsas vara kvinna.
Citera
2021-12-01, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Morgan är ett av (s) svagaste kort och han kommer att bli krossad i valet 2022 av M KD SD. Ofattbart att inte Maggan tog in någon annan.

Jag bor i Lund och Morgan har stått på min yttertrappa. Han nådde knappt upp till ringklockan. Apropå TS att vissa trauman t.ex könsproblem kanske påverkar det man gör, att vara kort är nog i samma härad och kan förklara varför han aldrig kan erkänna fel eller ansvar.
Haha nej han är inte direkt storvuxen. Men nu blir jag nog varnad för 0.03.
Citera
2021-12-01, 10:14
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbossjonas
Han har blivit rikskänd för att han jobbat med barn och poserat som en kvinna samtidigt som han är sosse tro inget annat!

Jag anser inte att någon med grava psykiska störningar ska sitta i en regering eller jobba med barn!

Skulle ta mina barn ur skolan om rektorn eller någon av lärarna var som den här sossen!
Jag kan glädja dig i så fall: såvitt känt är det ingen i den nya regeringen som har några grava psykiska störningar. Det faktum att du är oinsatt, och därför blandat ihop begreppen transsexualism och grav psykisk störning, har turligt nog ingen inverkan på detta förhållande.
Citera
2021-12-01, 10:15
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Tycker det är relevant för en man som låtsas vara kvinna.
Det är det kanske. Men i den här tråden diskuterar vi Lina Axelsson Kihlbom. Håll dig till ämnet är du snäll.
Citera
2021-12-01, 10:20
Medlem
Citat:
Jo, alla har förstått att hon är trans och att du känner dig kränkt av det. Jag undrade mest om du hade något ytterligare att tillföra om henne? Det känns som att du går lite på tomgång.

Jag äv väldigt nöjd. Allt har förklarats.

Det finns människor som kan resonera utan att gå runt och bli "kränkta" av sin egen skugga. Det finns hopp!
Citera
2021-12-01, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Har du ens studerat hennes kvalifikationen, eller retar du dig mest på att ku*en är borta?
Det är inte så säkert
Citera
2021-12-01, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orgonit
För det första förstår nog alla att det här var äcklig godhetssignalering till omvärlden och woke-extremister i Sverige.
Personen är sannolikt långt från den mest kompetente kandidaten för posten.

För det andra så kommer detta ytterligare sänka svenska skolor. Utan tvekan kommer personen se MER LBTQ indoktrinering i skolan, som en prioritet. På bekostnad av riktig undervisning.

Den som värnar som sina barns psykologiska hälsa och utveckling... Samt om att de ska få undervisning som gör att de kan konkurrera i en helt global arbetsmarknad som vuxna (med kineser, koreaner, holländare, finnar m.fl)

Ja, den bör snarast se till att få bort sina barn från det svenska skolsystemet och in i någon privatskola som ignorerar eller inte lyder under svenska läroplanen.... Alternativt flytta på sig själv och sina barn.

Det här är inget skämt! Redan min generation - född på 70-talet, drabbades av experiment och flumskolan. Jag har själv fått lära mig mycket av det som behövs för allmänbildning och för att kunna hävda mig mot internationella kollegor.

Rädda ditt barn om du verkligen bryr dig! Vill du att ditt barn ska bli en transa, flata eller bög med offerkomplex, näsring och lila hår.... som jobbar inom något uselt betalt servicejobb --- ja då är svenska skolan perfekt för "hens" utbildning.
Skitsnack, lille vän.
Citera
2021-12-01, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbossjonas

Lina lider inte av några "grava psykiska störningar". Iofs har jag inte träffat henne personligen men jag har bekanta som träffat henne.
Citera
2021-12-01, 10:32
Medlem
Haajibs avatar
Vad är hans riktiga namn? Måste ju finnas en skolkatalog med vad han hette innan han högg av göken.
Citera
2021-12-01, 10:45
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Vad är hans riktiga namn? Måste ju finnas en skolkatalog med vad han hette innan han högg av göken.
Jag kollade Wikipedia åt dig. Lina Marjatta Axelsson Kihlbom enligt folkbokföringen, som får förmodas ha tillgång till rätt information.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in