2021-11-30, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Tråkigt för alla dumskallar som köpt ev årskort i SHL och är ovaccinerade. Pengar rejält i sjön det.

Som ovaccinerad så får man se positivt på det. Istället för att titta på andra som idrottar så kan man ju själv ägna sig åt vinterstport.

Snart 1:a december. Nu kör vi!
Citera
2021-11-30, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FCKNZS
Detta kommer inte vara tillräckligt. Det bör lägga mer restriktioner och få folk förstår som i andra länder att ta vaccinet. Det gäller kasta ut dom antivaxx nazister ut ur samhället och förhoppningsvis får vi då en bättre värld och smittan försvinner.
Events på över 100 pers är ju knappt något.
Jag vill inte se antivaxxare i min vardag på lokaltrafiken och i affären

Vad får dig att anklaga dem som inte vaccinerat sig för att vara nazister? Vad jag förstått är det väl främst invandrargrupper som har låg vaccinationsgrad. Så rasiststämplen kladdar nog fast på dig istället.
Senast redigerad av FartyDog 2021-11-30 kl. 23:34.
Citera
2021-12-01, 01:00
Medlem
Törs man skaffa ett årsabbonemang på gym nu? Hörde med mitt lokala gym och dom kunde inget säga då det inte är aktuellt just nu. Kändes knappast betryggande.
Vill ju inte köpa kort för att sen inte kunna utnyttja det pga vaccinpass.
Citera
2021-12-01, 01:04
Medlem
De som nyligen kommit från sydafrika med omicron, data på om de är vaccinerade?
Citera
2021-12-01, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostfrallan39
Någon som vet hur länge de kommer hålla på att kräva vaccinationsbevis?

Citat:
Ursprungligen postat av Myrra1988
Det är det nog ingen som vet men jag undrar också.

De kommer aldrig att sluta så länge folk ställer upp på skiten. Vilket de gladeligen gör eftersom de flesta människor är fega, undergivna undermänniskor.

Citat:
Man tar vaccin för att få antikroppar. Visst. Men om man redan har antikroppar genom att ha fått covid, så behöver man alltså vaccinera sig, trots man redan har antikroppar, för att kunna festa och eventuellt gymma. Jesus. Blir att vaccinera sig denna veckan.

Hej, hur känns det att vara ett fegt kräk? Berätta, jag är verkligen nyfiken.
Citera
2021-12-01, 05:37
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
De kommer aldrig att sluta så länge folk ställer upp på skiten. Vilket de gladeligen gör eftersom de flesta människor är fega, undergivna undermänniskor.

Hej, hur känns det att vara ett fegt kräk? Berätta, jag är verkligen nyfiken.

Nu ska vi inte ta och kasta skit på dem som väljer att vaccinera sig, det är bara kontraproduktivt och kan mycket väl göra så att många människor väljer att bli väldigt anti ovaccinerade bara för att slå tillbaka.

Vi behöver alla vara enade i det här. Det är uppenbarligen väldigt många som ser hur fel och galet allt det här är men som inte ser någon annan utväg än att vaccinera sig för att kunna vara en del av samhället.

Med det här så bör det vara väldigt enkelt för folk att kunna förstå att om de styrande kan göra så här med vaccinpass så kommer det högst sannolikt inte att stanna där.

Vi har nu öppnat upp för att lite vad som helst är helt ok, det behöver inte ens finnas ett stort hot mot folket och åtgärder behöver inte ens vara effektiva utan det kan handla om vad som helst makten känner för, för att nå något mål som de känner för.

Vi kan iaf sluta att fundera över hur Adolf Hitler fick miljoner människor att stå och heila som totala idioter, folk följer helt enkelt med.

Så, även om vi behöver få folk som står och heilar att vakna upp så är det främst makten och etablisemanget som behöver avsättas.

Alla ej folkvalda tjänstemän på myndigheter är ett exempel, vi kan börja där.
Citera
2021-12-01, 05:43
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Bra! Normala och mycket logiska frågor som vilken journalist som helst borde ställt, och bör ställa varje gång.
Oj en journalist... Typ 5 år sen jag såg en sist.
Citera
2021-12-01, 06:43
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Någon som vet hur länge de kommer hålla på att kräva vaccinationsbevis?

Några generationer tills Sverige faller.
Citera
2021-12-01, 07:05
Medlem
ESS-Lunds avatar
Inte konstigt att trollkarlar nu avbokas från julfester när ni alla trollar så mycketTrollar ni (vägrar tron att det finns så många foliehattar?

För att hoppa med i gänget som diskuterar nonsens vill jag passa på att varba för de ny zombievaccinen som förvandlar alla till zombiegiraffer efter exakt 3.7 år. Precis lika mycket vetenskaplig grund i det påståendet som annat som skrivs här vilket jag hoppas mods tar hänsyn till.

Vaccinera er och sluta bete er som obildade orcher.
Citera
2021-12-01, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Nu ska vi inte ta och kasta skit på dem som väljer att vaccinera sig, det är bara kontraproduktivt och kan mycket väl göra så att många människor väljer att bli väldigt anti ovaccinerade bara för att slå tillbaka.

Vi behöver alla vara enade i det här. Det är uppenbarligen väldigt många som ser hur fel och galet allt det här är men som inte ser någon annan utväg än att vaccinera sig för att kunna vara en del av samhället.

Med det här så bör det vara väldigt enkelt för folk att kunna förstå att om de styrande kan göra så här med vaccinpass så kommer det högst sannolikt inte att stanna där.

Vi har nu öppnat upp för att lite vad som helst är helt ok, det behöver inte ens finnas ett stort hot mot folket och åtgärder behöver inte ens vara effektiva utan det kan handla om vad som helst makten känner för, för att nå något mål som de känner för.

Vi kan iaf sluta att fundera över hur Adolf Hitler fick miljoner människor att stå och heila som totala idioter, folk följer helt enkelt med.

Så, även om vi behöver få folk som står och heilar att vakna upp så är det främst makten och etablisemanget som behöver avsättas.

Alla ej folkvalda tjänstemän på myndigheter är ett exempel, vi kan börja där.

Ja, ca 30 % jublar och börjar mobba övriga. 40% tycker det är helt eller delvis fel, men i tysthet. Och 30% motsätter sig. Det är ungefär så det brukar se ut när regeringar och auktoriteter går för långt.
Citera
2021-12-01, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Tråkigt för alla dumskallar som köpt ev årskort i SHL och är ovaccinerade. Pengar rejält i sjön det.
De som kollar på sådant är väl mest de som tar sprutan ändå. Andra har vettigare saker för sig i livet.
Men de få som ändå köpt bör väl kunna få återbetalt resterande tid annars är det absolut något företag som ska få rejält med skit
Citera
2021-12-01, 07:38
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ESS-Lund
Vaccinera er och sluta bete er som obildade orcher.

Nope!
Jag har naturlig immunitet och har fortfarande antikroppar 18 månader efter genomgången Covid.

Betydligt starkare skydd än vad vaccinet någonsin kan ge. Finns absolut ingen anledning för mig att ta detta vaccin. Min kropp behöver det inte.
Precis på samma sätt som att min kropp inte behöver alkohol, skräpmat, tobak eller narkotika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in