Jag undrar om han är AGP eller HSTS?
På sidan Kiwifarms dokumenterar de galenskaperna som transpersoner (mentalskjuka) håller på med. Tråden består av över 3300 sidor där de tar skärmdumpar på hur galet alla transor beter sig, både killar och tjejer.
https://kiwifarms.net/threads/tranny-sideshows-on-social-media.33028/
Efter ett par hundra sidor förstår man att (1) man blir inte trans för att man är frisk mellan öronen (2) transor vill tvinga omvärlden att acceptera deras störda världsbild genom att tvinga alla att kalla dem för vad de anser sig vara (3) transor vill gärna instifta lagar för att tvinga dig att ljuga för dig själv, för tydligen är deadnaming (ord) och misgendering (ord) det värsta man kan göra mot en transa.
Deadnaming (att använda deras födelsenamn) likställer de med mord!
Detta är den sortens idiotier som vi som kan transpsykologi väntar oss av "Lina".
Redan nu ser jag att många har anammat påhittade och missvisande termen "transfobi". Jag är inte obefogat rätt för transor. Jag har sett hur de infiltrerar kvinnliga platser, tar ifrån kvinnor jobb och priser (Bruce Jenner som woman of the year, någon?) och slutligen ger sig på barn genom att lura sköra barn att de är visst trans också! Dags för skadliga hormoner redan innan puberteten.
Den personen som försvarar transor gör det i naiv okunskap.