2021-11-30, 17:09
Medlem
Åh herregud nu är det igång igen hans crypto scams.. det är som en klocka, direkt btc är lite bullish igen då är han crypto guru haha. Joinade hans telegram crypto grupp där han skrev dom var proffs och gjorde ej gruppen för att tjäna pengar.

Det första jag ser är någon som skickar en invite länk för att ha möjligheten att tjäna 1500kr om dagen eller vad det var, och små ungarna i gruppen verkade nappa på det.. så jag skrev att ”låter det för bra för att vara sant så är det oftast det” och sen blev jag kickad 😂 Fuck you abbe du är en mupp och kan absolut inget om crypto.
Citera
2021-11-30, 17:22
Medlem
Anmäl Homolitos inlägg för bluff och bedrägeri, för det är ju faktiskt vad han sysslar med när det kommer till BTC. Lurar småungar som inte vet bättre.
Citera
2021-11-30, 20:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristenKvinna
Anmäl Homolitos inlägg för bluff och bedrägeri, för det är ju faktiskt vad han sysslar med när det kommer till BTC. Lurar småungar som inte vet bättre.
Har gjort det, han ska inte få en lugn stund.
Citera
2021-12-01, 04:21
Medlem
se8035s avatar
December månad nu och hunden lever hoppas jag (Chanel givetvis)
När tror ni råttan gör comeback då?
Citera
2021-12-01, 07:46
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag123
Åh herregud nu är det igång igen hans crypto scams.. det är som en klocka, direkt btc är lite bullish igen då är han crypto guru haha. Joinade hans telegram crypto grupp där han skrev dom var proffs och gjorde ej gruppen för att tjäna pengar.

Det första jag ser är någon som skickar en invite länk för att ha möjligheten att tjäna 1500kr om dagen eller vad det var, och små ungarna i gruppen verkade nappa på det.. så jag skrev att ”låter det för bra för att vara sant så är det oftast det” och sen blev jag kickad 😂 Fuck you abbe du är en mupp och kan absolut inget om crypto.

Tragiskt är ordet. Å andra sidan har jag inte mycket medlidande över till de idioter som sväljer detta med hull och hår. Den som ser upp till Batterito och litar på hans ord får gärna falla med honom.
Citera
2021-12-02, 11:10
Medlem
Snorungen hänger runt i Spanien, Marbella. Oftast omgiven med tatuerade-testo killar.
Citera
2021-12-05, 16:50
Medlem
Anaboltorsk och gått tillbaka till kriminaliteten. Går bra med
”Jag ska bryta med det gamla, och leva ett vanligt liv”… min fråga är har den här snubben någonsin betalat en krona i skatt?! Han har fan bara kostat staten en jävla massa pengar i form utav olika instanser…
Citera
2021-12-05, 19:14
Medlem
Älskar och saknar dig Abbe! Du är bäst i världen!!

Tycker att vi behöver lite positivity I tråden. Så mycket hat mår ingen bra av.
Citera
2021-12-05, 21:57
Medlem
Tydligen hängre Dumle, vidrig våldtäktsman med förflutet inom DP och Shottaz, nere i Marbella nu. Något för fattiglito att blanda sig med för en härligt kaosmix?
Citera
2021-12-05, 23:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222

De hat han får/har fått i tråden är ju befogat. Han har ju bäddat för sig själv om jag säger så.
Citera
2021-12-06, 03:19
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Tydligen hängre Dumle, vidrig våldtäktsman med förflutet inom DP och Shottaz, nere i Marbella nu. Något för fattiglito att blanda sig med för en härligt kaosmix?
På tiden att han ska få smaka på lite dumle då.
Citera
2021-12-06, 09:03
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222

Uppenbarligen är du inte seriös. Försök att vara seriös.

Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87

Nackskott på såna äckel men man kan ju hålla tummarna för att de två ryker ihop först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in