Citat:
Ursprungligen postat av
cactaceae
Precis så, mitt inlägg ser jag nu som trams! ....självklart som enligt dig bland några andra är många av oss skribenter knarkande och supande kärringar 😥 Men.....
Va FAN DRIVER DIG? Vad är det som gör att du jobbar så intensivt med fallet, att du orkar? Du som är så säker på vad som hänt, hur det hänt, varför det hänt mm. 🤔
Är förväntansfull och mycket nyfiken på vad du letar efter/hittar på deras facebook, har inget själv.
Det är faktiskt jag som påstått att det är en del supande tanter i tråden. Inte araben.
Lite roligt dock att du frågar vad som driver Araben? Han har 80 inlägg i tråden. Du har själv över 130

Anedin ligger på stadiga 250+.
Jag har själv 150 inlägg bara i denna och jag motiveras av ungefär samma som Araben. Dels att sanningen är viktigast men även att det är respektlöst mot framförallt DA att sitta och spekulera om mord när det är uppenbart att han tagit sitt liv.
Fine om det funnits minsta tvivel eller något var oklart. Klart man kan spekulera, klura eller försöka lösa ev. mord isf. Nu är det ytterst solklart.
Så förstår inte riktigt er motivation att förminska DA's egna beslut och handling enbart utifrån information som ni själva hittar på? Dvs. ingen fakta, indicier eller liknande utan ni försöker leda bevisföring enbart med era egna tankar och känslor.
För mig är iaf det höjden av egoism och ev. narcissism att ignorera objektiva faktum och indicier. Att enbart utgå från sina egna känslor och tankar. "Jag tycker" - "Jag känner" - "Jag tror". Jag. Jag. Jag.
Det beteendet äcklar mig.