2021-11-29, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Hennes umgänge med Tookbooken har dragit ner My i skiten.
Fast de är lika, båda när en dröm om lyx och rikedom. Att vara en riktig kändis.. det är patetiskt. Jag undrar vart Mms certifikat är? All utbildning hon har? Det brukar människor rama in och mm är verkligen en sån människa som älskar att skryta och få en egoboost. Men hon verkar inte ha fått någonting, kan någon länka om jag varit ouppmärksam?
Grabben far illa hos mm. Jonas ser allt annat än lycklig ut. Har han inte någonting att jämnföra med, mm känns så nasty, flottig, elak. Urk
Citera
2021-11-29, 18:04
Medlem
TPLs avatar
Nån som sett Mys inlägg (vet inte om det är på bloggen eller Instagram) om att Jonas är dubbelvaccinerad? Det står så i ett inlägg i kaktuskastartråden på Bloggbevakning.🌵
Kan det vara nåt hon ändrat nu i efterhand? Jag har inte sett nåt annat om vaccin än att My inte tål det. Brukar minnas såna där detaljer. Känner inte igen det där med hans vaccination.
Citera
2021-11-29, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nån som sett Mys inlägg (vet inte om det är på bloggen eller Instagram) om att Jonas är dubbelvaccinerad? Det står så i ett inlägg i kaktuskastartråden på Bloggbevakning.🌵
Kan det vara nåt hon ändrat nu i efterhand? Jag har inte sett nåt annat om vaccin än att My inte tål det. Brukar minnas såna där detaljer. Känner inte igen det där med hans vaccination.

Det där låter faktiskt bekant men kan kntr finna det någonstans. Hon har mest troligt ändrat på texten.

Jag läser att flera har rapporterat henne till Må Bras redaktion, och enligt gästboksinlägg på Bloggbevakning håller de på att prata med My och att de anser att detta är allvarligt.
Citera
2021-11-29, 23:07
Medlem
Det här inlägget på Må Bra kommer bli episkt. My Martens har kletat in sig själv med bajsmackor att nu kan hon inte ta sig ur det hela såvida hon inte återigen tar fram ett av sina frikort: mental härdsmälta.
Om hon gång på gång råkar kollapsa för att folk är dumma kanske hon ska
1. Lägga av att ljuga
2. Lägga av att hitta på
Eller
3. Ta och skaffa sig ett liv utanför rampljuset för sig och sonens bästa.
Citera
2021-11-30, 05:34
Medlem
Det har varit lugnt på Instagram sedan det där inlägget.

Pågår krishantering delux? Kanske inte blir något av den där feta nya bilen.
Citera
2021-11-30, 06:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Det har varit lugnt på Instagram sedan det där inlägget.

Pågår krishantering delux? Kanske inte blir något av den där feta nya bilen.
Hon bör inte ens ha körkort ned tanke på hennes historik och nu även hennes hemliga sjukdom som påverkar hennes omdöme. Hon känns lite väl labil och stress klarar hon inte av.
Citera
2021-11-30, 07:21
Medlem
Hon skulle stängt kommentarsfältet. Hon har själv snärjt in sig i genom att alltid skarva/överdriva sanningen. Då blir det såhär.

Hon borde ha bloggen om enbart hälsa och hålla tillbaka på det privata.

Det är för mycket kladd, sjukdom och klanterier när hon skriver om sitt liv så att folk tappar förtroende för henne.

Alltid sjukdomar, trasiga bilar, köper hus i fel färg, mobbing, gränslösa bilder på sonen, överdrifter, skarvar på sanningen och dåligt mående. Sedan Anna Book på det, otvättat hår, reklam, maniska träningsresor till Mike, sur Jonas i keps redan till frukost, osv osv. Förstår hon inte att ingen kan ta henne på allvar.

Hon har ingen personlig integritet.

Det senaste inlägget med bajamackirboch kaktusar är verkligen hemskt!
Citera
2021-11-30, 10:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Hon skulle stängt kommentarsfältet. Hon har själv snärjt in sig i genom att alltid skarva/överdriva sanningen. Då blir det såhär.

Hon borde ha bloggen om enbart hälsa och hålla tillbaka på det privata.

Det är för mycket kladd, sjukdom och klanterier när hon skriver om sitt liv så att folk tappar förtroende för henne.

Alltid sjukdomar, trasiga bilar, köper hus i fel färg, mobbing, gränslösa bilder på sonen, överdrifter, skarvar på sanningen och dåligt mående. Sedan Anna Book på det, otvättat hår, reklam, maniska träningsresor till Mike, sur Jonas i keps redan till frukost, osv osv. Förstår hon inte att ingen kan ta henne på allvar.

Hon har ingen personlig integritet.

Det senaste inlägget med bajamackirboch kaktusar är verkligen hemskt!

Enligt säkra källor har/ska Må Bra avslutat samarbetet med henne. Min väninna var i kontakt med dom i går via mail där hon fick svaret att dom avser att avsluta.
Citera
2021-11-30, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Enligt säkra källor har/ska Må Bra avslutat samarbetet med henne. Min väninna var i kontakt med dom i går via mail där hon fick svaret att dom avser att avsluta.
Det är ofattbart att det har kunnat fortgå så länge.
Citera
2021-11-30, 10:53
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Ja, inte oväntat.
Citera
2021-11-30, 11:00
Medlem
TPLs avatar
Hon hade ju ett inlägg på bloggen igår om att göra julgodis. Bara en kort beskrivning av ingredienser och hur man gör. En lånad bild som illustration. Inte fan gör hon sig besvär att själv stå och rulla tryffelbollar.

När MåBra säger att samarbetet upphör tror jag att dom bara menar att hon inte får skriva om nåt privat. Så länge hon länkar till olika kampanjer och visar lånade hälsokostbilder tycker dom nog att det är okej.
Citera
2021-11-30, 11:23
Medlem
Vad gör en kvinna som My när hon skitit i det blå skåpet?
Svar: Lägger ut recept på tryffelbollar med lånad bild.
Intelligensreserven stöttar henne med gulliga kommentarer. Mönstret upprepar sig. Stackars son att gå till skolan idag. Om barn är elaka mot honom så tyvärr blir det INTE bättre av att My skämmer ut familjen i bloggen.

Om Anna Book är Hyacinth Bucket i Skenet bedrar så är My Martens Vicky Pollard i Little Britian
https://youtu.be/7sB5LU3jqC4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in