Citat:
Ursprungligen postat av
Tova.
Tror hon ligger lite lågt nu i förhoppning att tysta sitt dåliga rykte bland branschfolk och andra. Måste vara svårt för henne denna tystnad, hon som är van att leva sitt liv i story. 🌵🌵
Hon kanske har bett någon mer meriterad om förslag på att göra inför en nystart av företaget. Och en har kanske varit att inte skriva så mycket hela tiden utan att komma med välformulerade och för kunden informativa texter. Vet inte om det där kanske också finns en uppmaning att få hjälp med att formulera och stavningskoll.
Det enda som jag minns av det My är att det kostar cirka 500 till 600 per timme. Man kan inte använda gymmet annars.
Man kan få bra förslag på kost för att gå ner i vikt, och bra förslag om du har psykiska sjukdomar och fysiska. Inget om vad hennes kunskap om detta kommer ifrån.
Och att man ska vara ombytt när man kommer dit och att man söker sig någon annanstans efteråt för att duscha och byta kläder.
Och så uppgifter att hon köpt sju kristallkronor, stuck och kaffemaskin och lite sånt för dyra pengar som jag som klinkerklient ska bekosta. För så är det ju.
2000 av mina skattade pengar per månad ger mig fyra timmar med My som TP där jag får åka svettig därifrån. 20-25 000 på ett år. För det skulle jag köpa hem lite grejer, träningsband och en träningsboll, matta och vikter. Kan nog leta reda på hur man lägger upp min träning och kost på nätet. Kan nog köpa bra proteiner för pengarna också.
Så hon får nog hitta på något som gör att man kan tänka sig dessa tjänster. Och tystnad räcker inte.