2021-11-29, 17:39
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordWaldemort
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?
Vart hittar man dessa uppgifter? Vilka läkare och forskare har påstått detta?
Citera
2021-11-29, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Det vet väl alla?
Citera
2021-11-29, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LordWaldemort
Jag beväpnar mig främst i och med invandrade folkgrupper. Precis som du säger kommer de bli våldsamma och då kan man inte stå där med en kökskviv och tro att man har skydd.

Funderar på att köpa en stuga men tror mer på att bara ta en stuga. Har man köpt ett stuga är det registrerat hos staten och då vet de var de ska leta.

Drickbart vatten finns i norrland, bara fiska upp ur närmsta vattendrag.

Bra där med matlagringen!

Tror också på att fixa böcker etc. för att sysselsätta sig. Har bara Bibeln och lite barnböcker men ska börja lagra lite allt möjligt.

Fast varför skulle de kolla upp just din stuga hos staten? De vet väl inte om att du överlevt?
Citera
2021-11-29, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Bra, ge mig dessa exempel som gått i uppfyllelse, gärna med dokumentet som inte kommer från konspirationssidor.

Låter dig gärna vandra i mörker och har inte tid att leta åt dig. Är man för lat för egen forskning får man leva med det.
Citera
2021-11-29, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77

Citerade ett par namn i sida 1 på tråden. Ex. Michael Yeadon, tidigare vice president på Pfizer.
Citera
2021-11-29, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hdsyn
Fast varför skulle de kolla upp just din stuga hos staten? De vet väl inte om att du överlevt?

De vet att jag är ovaccinerad, har fått brev hem med uppmaning om att komma och låtas injiceras.
Citera
2021-11-29, 21:06
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puban
Ja jäklar, denna tråd måste man ju komma tillbaka till om 3-4 år.
Herre gud..
Det är lite som att läsa i tråden där folk trodde att 850 människor (en Estoniakatastrof) om dagen skulle avlida av covid-19:
(FB) När tror ni Sverige har 852 döda om dagen (dvs ett estonia)

Tråden är rätt underhållande att läsa med facit i hand. Vi får återkomma till denna och läsa om tre-fyra år. Som tur är är människor väldigt ovilliga att erkänna när de har fel. Det innebär att antivaxxarna i princip helt kommer försvinna från Flashback inom något eller några år.
Citera
2021-11-29, 21:41
Medlem
fittslems avatar
Vore kul att se lite bilder på domedags Corona-experterna här, hur ni preppar. 2-3 år går fort så jag hoppas att ni nu är i full fart med att bygga en bunkar och massor med prepping.

Jag föreslår att ni lär er Arabiska, lär er odla och redan nu köper massa vapen.
Citera
2021-11-29, 21:58
Medlem
kibokos avatar
Låter lite mesigt att det ska ta upp till tre år för oss vaccinerade ska börja trilla av pinn.

I början var det ju bara några månader tills alla vaccinerade skulle vara döda, men konstigt nog inträffade inte det heller.

Syns om tre år, får väl knacka på i stugan och se hur det går.
Citera
2021-11-29, 22:02
Medlem
Blir många fina tomma bostäder att välja mellan.

Även om 90% av befolkningen skulle dö så är jävligt många kvar, nästan en miljard människor.

Tillräckligt för att fortsätta kriga och ja..
Citera
2021-11-29, 22:45
Medlem
Att folk på riktigt tror på all sörja troll sprider online.
Putin sitter uppenbarligen och garvar varje kväll.
Citera
2021-11-29, 22:55
Medlem
Patrikmalmos avatar
Ja, en stor andel kommer i alla fall att dö, en ännu större andel kommer att bli sjuka i obskyra sjukdomar långt efter injektionen så att man inte kan skylla på sprutan utan fortsätter göda läkemedelsbolagen som läkemedelsberoende för att överleva. Immunförsvaret är viktigt mot alla sjukdomar, och det försvagas av Pfizers vaccin i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in