2021-11-29, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Nu kan det snart vara dags att tillämpa planerna som diskuteras i den här tråden. Åtminstone är timman sen om man ska vara väl förberedd tills när det eventuellat hettar till rejält med tvångsvaccinering, med mera. Själv har jag redan vidtagit en del åtgärder, bl.a. en som gör mig krånglig att lokalisera för myndigheter.

De bara till att gå tillbaka till gamla skolan tiderna. Ge mig lite mer kunskap
Citera
2021-11-29, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordWaldemort
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?

Själv har jag förberett mig med jägarexamen. Kommer troligtvis ta en stuga i norrland som tillfällig tillflykt för mig och min familj. Bygger just nu upp lager med diverse förberedelser. Har också sedan långt tidigare köpt stora mängder BTC. Även om jag har stora tillgångar och en plan tänker jag dock att det blir svårt att långsiktigt agera ensam.

Hur tänker ni andra överlevare göra?

Som vanligt, inga källor till sina påståenden...
Hur tänkte du att BTC ska rädda dig om 90% av världen går under? Pengar liksom kryptovalutor kommer tappa allt sitt värde totalt. Vem ska dessutom driva de energihungriga processer för att hantera kryptovalutorna?

Intressant är att ni nojar er om utebliven sjukvård när ni råhatar sjukvården nu. Snacka om att vända kappan efter vinden.
Citera
2021-11-29, 10:51
Medlem
Alltså det där med ett globalt massmord är väl ändå lite foliehatt? Jag är emot alla former av tvång och är verkligen inte anhängare av denna vaccinhets gällande Covid. Men i slutändan så är det väl bara så att politiker vill stärka sin makt och lakemedelsbolagen vill stärka sitt bankkonto.
Citera
2021-11-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersdrake
Du har ju missförstått läget. Nästa tillverkade virus kommer ju döda alla ovaccinerade så staterna blir av med alla rationella människor och bara här kvar sina lydiga sheeple

Tror att vi som har stått emot den här sanslösa propagandan från alla har bäst chans att klara oss vad som än händer i framtiden. Vi har tänkt kritiskt och använt vår egen hjärna och magkänsla utan att bli det minsta rädda eller fått panik. Jag har inte varit orolig eller rädd på nåt vis senaste 2 åren, utan kännt mig jävligt säker på min sak och stått rakryggad i alla påtryckningar både på jobb och privat.

MSM hatar jag mer än någonsin och lägger ett stort ansvar på dessa fega ynkliga individer som antingen är köpta nedtystade eller rädda som rådjur. Dom är många som vet att det är rena lögner och statlig propaganda dom kablar ut dygnet runt och inte en jävla feg usling har civilkurage att ställa sig upp och säga emot eller ringa i varningsklockan.

Tvi för fega äckliga journalister och de styrande som sitter tysta när människoliv står på spel. Äckligt!
Citera
2021-11-29, 11:05
Medlem
Citat:
Hej, inte utan att börja söka själv. Sök följande namn på bitchute.com

- Michael Yeadon
- Dolores Cahill
- Vladimir Zelenko

Lycka till.

Jag kollade upp namnen. Alla the verkar vara konspirationstomtar. Dendär sidan du länkar till är full av Alex Jones videos. Jag är vaccad och väljer att ta det som en nypa salt.
Cheers...
Citera
2021-11-29, 11:44
Medlem
Citat:
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?

Själv har jag förberett mig med jägarexamen. Kommer troligtvis ta en stuga i norrland som tillfällig tillflykt för mig och min familj. Bygger just nu upp lager med diverse förberedelser. Har också sedan långt tidigare köpt stora mängder BTC. Även om jag har stora tillgångar och en plan tänker jag dock att det blir svårt att långsiktigt agera ensam.

Det enda som kommer fungera är att bli en bonde.

I slutändan spelar det ingen roll hur mycket mat du stoppar undan om du inte kan få den att växa på nytt.

BTC är helt menlöst med tanke på att elektriciteten kommer att skita på sig förr eller senare, och utan elektricitet så kommer din BTC vara till och med mindre värd än papperspengar. Guld KANSKE kan vara värt något, men i ett totalt SHTF scenario måste man återgå till grunderna. Byteshandel där värdet inte ligger i prylen utan i hur mycket du behöver den.

Mat, rent vatten och skydd från elementen är hårdvaluta, allt annat är sekundärt.

Vi "civiliserade" har tappat så otroligt mycket av den kunskap som höll våra förfäder vid liv, så det kommer vara många som stryker med innan man hittat de kunskaperna på nytt. I den nya världen kommer de kufar som lever off grid och är självförsörjande vara de som kommer klara sig bäst utan någon större förändring i deras liv... vi stadsmänniskor är de som kommer klara oss sämst.
Citera
2021-11-29, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikie
Det enda som kommer fungera är att bli en bonde.

I slutändan spelar det ingen roll hur mycket mat du stoppar undan om du inte kan få den att växa på nytt.

BTC är helt menlöst med tanke på att elektriciteten kommer att skita på sig förr eller senare, och utan elektricitet så kommer din BTC vara till och med mindre värd än papperspengar. Guld KANSKE kan vara värt något, men i ett totalt SHTF scenario måste man återgå till grunderna. Byteshandel där värdet inte ligger i prylen utan i hur mycket du behöver den.

Mat, rent vatten och skydd från elementen är hårdvaluta, allt annat är sekundärt.

Vi "civiliserade" har tappat så otroligt mycket av den kunskap som höll våra förfäder vid liv, så det kommer vara många som stryker med innan man hittat de kunskaperna på nytt. I den nya världen kommer de kufar som lever off grid och är självförsörjande vara de som kommer klara sig bäst utan någon större förändring i deras liv... vi stadsmänniskor är de som kommer klara oss sämst.

Tror på att ta ett mindre vattenkraftverk. Du skulle bli förvånad hur många sådana som finns. Då har men el. Med el kommer man långt.
Citera
2021-11-29, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl-Edward
Jag kollade upp namnen. Alla the verkar vara konspirationstomtar. Dendär sidan du länkar till är full av Alex Jones videos. Jag är vaccad och väljer att ta det som en nypa salt.
Cheers...

Du vet att ordet konspirationsteoretiker är skapad av makten för de som ifrågasätter den, enbart för att snabbt avfärda. Otroligt många konspirationer har gått i uppfyllelse genom åren. Litar mer på dessa än medströmsmedia (som ägs av eliten).
Citera
2021-11-29, 13:25
Medlem
Citat:
Du vet att ordet konspirationsteoretiker är skapad av makten för de som ifrågasätter den, enbart för att snabbt avfärda. Otroligt många konspirationer har gått i uppfyllelse genom åren. Litar mer på dessa än medströmsmedia (som ägs av eliten).

Bra, ge mig dessa exempel som gått i uppfyllelse, gärna med dokumentet som inte kommer från konspirationssidor.
Citera
2021-11-29, 14:04
Avslutad
Man skulle kunna tro att vaccineringen är riggad på det sättet att man vaccinerar sig till döds. Frivilligt dessutom.

För att förstå behöver man också förstå vad denna värld egentligen är för något.

Vi föds in i ett mentalt fängelse redan från början. Skola, media, politik, filmer, polarisering, hat och våld, krig, trafficking listan kan göras oändlig. Vi kan alla vara överens om att det är något som är fel med världen, right?

Sen tar vi en titt på varför det ser ut som det gör. Varför är denna värld så hemsk? var kommer allt elände ifrån? varifrån kommer ursprunget?

I detta system blir många människor traumatiserade, dåliga föräldrar? misshandel, alkohol, övergrepp, fysisk och psykisk misshandel, ja allt negativt en människa kan råka utför när man växer upp. Dessa traumatiserade människorna växer upp med ett hat mot mänskligheten, dom vill förstöra, dom vill se hela världen brinna. Dessa individer placeras sen om dom är smarta och visar framfötterna i högre positioner i samhället, låt oss säga finans,börs, bank osv.

Dom här människorna de flesta av dom, känner ingen skuld, ingen ånger, empatin är trasig sen unga år. Räkna med att ca 5000-8000 tusen människor sitter på sådana positioner. Och allt dom vill göra är att orsaka mänskligheten lidande.

Detta i sin tur skapar detta och uppehåller det sjuka samhället vi har idag och har haft länge.

Kabal/elit kalla det vad ni vill älskar detta, dom njuter av allt lidande människor råkar ut för. Dom lever på den negativa energin.
Dessa familjer, som är ca ett 30 tal har fått sin visdom nedärvd genom tiderna.

Dom älskar även att ”split the mind” förgripa sig på minderåriga och skapa trauma.

Låter det som en saga? ja då vet du inte vad världen är, eller hur den ser ut. För i en bra värld framkallar inte människorna som styr sånt här. Därmed vet vi att människorna som styr inte är bra människor.

Systemet blir ganska uppenbart på ett annat sätt, låt säga att du kommer till en trafikkorsning. Det är rött ljus, men inga bilar kommer, varken från höger eller vänster eller nånting. Du väntar… ja du kanske får vänta i 4 minuter. Men inga bilar kommer, varför väntar vi? Systemet fast i en annan vinkel, teknologin.
Senast redigerad av DevilsDen 2021-11-29 kl. 14:24.
Citera
2021-11-29, 14:54
Medlem
neuron-drones avatar
Vad skönt att jag kanske inte dör då. En av tio överlever. Jag har helt udda immunförsvar så det svarar säkert inte mot vaccinet som det ska. Mitt immunförsvar blir oftast snällare av influensavaccinet, så det kanske blir det av covidvaccinet med.

Då blir jag en outcast bland er purebloods.
Citera
2021-11-29, 15:59
Medlem
Jucktupps avatar
Citat:

Vadå är det Green Peace som massförgiftat oss??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in