2021-11-28, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Oroa dig inte Rögle är nere på kvalplats om ngra säsonger

topp 6 lag många säsonger till. Du verka vara en bitter redhawks fan, men med all rätt.

Edit: Fast åt andra sida vem vet vad som kommer hända när Abbotts väljer att gå vidare etc. Kanske sjunker som en 100 kg sten då.
Senast redigerad av pyssen87 2021-11-28 kl. 15:51.
Citera
2021-11-28, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
topp 6 lag många säsonger till. Du verka vara en bitter redhawks fan, men med all rätt.

Edit: Fast åt andra sida vem vet vad som kommer hända när Abbotts väljer att gå vidare etc. Kanske sjunker som en 100 kg sten då.

Nja men man kommer ihåg hur det var innan. Och tack för att ligan utökades annars hade ni fortfarande varit kvar där ner
Citera
2021-11-28, 19:05
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Det finns ingen hockeykultur i Dif, numera alltså. Vore nog bra för sporten om laget åkte ur högsta serien och deras plats togs av SSK eller AIK.
Frågan är ju om det finns tillräckligt mycket hockeykultur i AIK heller. På ett sätt hade det varit bättre för Stockholms-hockeyn att slita sig bort från klubbtillhörigheten från andra sporter och istället kunna enas bakom ett lag.

Känns skönt med inte oväntat att Luleå börjat gå bättre. Inte direkt konstigt att man startade tungt med tanke på hur tunt det var i laget stundtals.
Citera
2021-11-29, 12:16
Medlem
Stats swehockey bytte typsnitt igår. Tycker det är sämre.
Citera
2021-11-29, 12:18
Medlem
Kan detta vara ett år då DIF åker ur?
Citera
2021-11-29, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar

Ett av många framöver
Citera
2021-11-29, 16:17
Medlem
Citat:
Stats swehockey bytte typsnitt igår. Tycker det är sämre.

Stör mig inte så mycket på typsnittet i sig, däremot ser man nästan ingen skillnad på det fetstilta (för mål och målskyttar) och den vanliga texten med nuvarande typsnitt.
Citera
2021-11-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URnotINdanger2
Stör mig inte så mycket på typsnittet i sig, däremot ser man nästan ingen skillnad på det fetstilta (för mål och målskyttar) och den vanliga texten med nuvarande typsnitt.
Är det fetstilsfärgen som inte är helt svart eller den vanliga texten som är för nära fetstilsfärg?
Citera
2021-11-29, 17:16
Medlem
IceEyess avatar
Citat:

Ja, det är svårt att hitta något som talar för Djurgården i dagsläget. Långtidsskador, ihåligt försvar, medelmåttig målvakt och vad har hänt med Bergfors? 0 poäng på 20 matcher är ju ingen smickrande statistik för en spelare av hans kaliber.
Citera
2021-11-29, 17:18
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URnotINdanger2

Syns hur bra som helst i Chrome på mobilen. Och då är jag endå halvblind.
Citera
2021-11-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Syns hur bra som helst i Chrome på mobilen. Och då är jag endå halvblind.

Ja, det ser ut som vanligt i mobilen (tydlig skillnad mellan det fetstilta och den vanliga) men ej på dator (som jag trodde alla riktiga flashbackare navigerade via) men tji fick jag.
Senast redigerad av URnotINdanger2 2021-11-29 kl. 17:33.
Citera
2021-11-29, 17:49
Medlem
Tycker ni SHL ska räkna poängsnitt istället för faktiska poäng som tyska ligan?
https://www.penny-del.org/spielplan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in