2021-09-05, 08:05
Medlem
Folk dör normalt ändå. Vill de reducera befolkningen så är det unga kvinnor de vill minska födelsetalen för. Kan vara så att de sen vill spara alla under 15. https://www.republicworld.com/world-news/uk-news/uk-opts-against-vaccination-of-all-children-and-teenagers-keeps-it-under-review-report.htmlOm det blir folk som går bort fortare än normalt blir det mer utrymme för alla, då behövs inga stugor eller vapen.
Citera
2021-09-05, 08:17
Medlem
NeinChads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordWaldemort
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?
Det är olika för olika länder. Har för mig att Deagels prognos var -2 miljoner för Sverige fram till 2025.

Jag har mark och vapen. Kan odla och skjuta min egen mat. Samt givetvis försvara marken med våld om det skulle behövas.
Citera
2021-09-05, 08:20
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Om 90% av världens befolkning skulle dö inom 3 år så skulle civilisationen som vi vet den gå under. Förmodligen skulle kaos och därefter en återgång till primitiva samhällen följa då de resterande 10% inte skulle ha kunskapen eller kapaciteten att upprätthålla dagens standard.
Det är 10% av det övfre skicktet som överlever och 90% av den undre som dör bort så vi klarar oss nog allt. Låt det bara gå snabbt så att folks chaosande blir minimalt innan dom åter ska gå i jord.
Citera
2021-09-05, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Nu har jag tyvärr tagit vaccinet, så jag kan konstatera att för mig är då resan över.
Men för er andra; gratulerar, en reducering med ca 70 % av världens befolkning vore enbart av godo.
Jag hade också satsat på en självförsörjande "Lone Wolf"-strategi, men för mig är det som sagt för sent.

Du är representativ för många idioter här. "Lone Wolf"-strategien visar så tydligt på hur individualismen tagits till sin spets, ingen nämner ett enda ord om att gå samman i grupp. Varför tror ni att vi förlorar om och om och om igen? Vi gick ifrån att alla trådar handlade om SD och "SD 2018" och lite valfusk senare så blev det istället defaitism och nu "He he .. alla andra kommer att dö, men då sitter jag i en stuga och klarar mig själv helt på egen hand". Glöm det. Vi är mentalt nedbrutna, ser ni inte det? Det behövs organisation, vi behöver gå samman. Vi behöver något att gemensamt tro på och kämpa för.
Citera
2021-09-05, 08:44
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Det är 10% av det övfre skicktet som överlever och 90% av den undre som dör bort så vi klarar oss nog allt. Låt det bara gå snabbt så att folks chaosande blir minimalt innan dom åter ska gå i jord.

Nej så funkar det inte, om bara rika människor skulle överleva så skulle hyoerinflationen slå in då massvis med pengar plötsligt inte har något värde då alla har massvis med pengar, Då är det andra ting som kommer värderas högt, förmågan att producera livsmedel exempelvis.
Citera
2021-09-05, 08:50
Medlem
Du har ju missförstått läget. Nästa tillverkade virus kommer ju döda alla ovaccinerade så staterna blir av med alla rationella människor och bara här kvar sina lydiga sheeple
Citera
2021-09-05, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S4baton
Trodde inte folk kunde bli dummare, men den här trådstarten är så obehagligt korkad så man nästan svimmar. Använd hjärnan så förstår ni varför man inte skulle göra ett vaccin som dödar människor i massor. Ett fåtal sa samma sak om vaccinet mot svininfluensan, de allra flesta lever ännu haha. Även om en promille fick narkolepsi. Foliehattar är obehagliga, samma typer som köpte sig en plats i någon grotta för att jorden skulle gå under 2012......Skaffa er ett liv för helvete, ni har så jävla värdelöst liv att ni måste sitta och läsa sidor som inte en normal människa läser. Lättlurade byfånar och somalier som går på skiten. När detta blåst över så kommer samma idioter att hitta något annat att lägga sin alldeles för långa fritid på. Antar att man får leva med dessa puckon vandrandes på våran jord, tack och lov så är det väl 0,0001% som är såpass sjuka, men de hörs mycket då de gör allt för att få synas och höras.
Det är sådana här arroganta svar som får mig att hoppas på att massdöden kommer inträffa. Lycka till du!
Citera
2021-09-05, 09:04
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det behövs organisation, vi behöver gå samman. Vi behöver något att gemensamt tro på och kämpa för.
Absolut inte. Samhällena ska hållas så små som möjligt. Annars kommer ju civilisationen att med tiden gå tillbaka till det globalistiska helvetet som den är vid nu.

Små byar som sköter sitt och handlar med andra små byar är det perfekta samhället.
Citera
2021-09-05, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordWaldemort
Flertalet läkare och forskare har gått ut med prognoser ang. potentiellt massmord på världens befolkning i och med massinjektionerna. Vissa säger 90% inom två år och andra 70% inom tre år. Hursomhelst är det en fråga om majoriteten av befolkningen inom ett par år. Ni som ej har tagit injektionen, förbereder ni er inför ovan?

Själv har jag förberett mig med jägarexamen. Kommer troligtvis ta en stuga i norrland som tillfällig tillflykt för mig och min familj. Bygger just nu upp lager med diverse förberedelser. Har också sedan långt tidigare köpt stora mängder BTC. Även om jag har stora tillgångar och en plan tänker jag dock att det blir svårt att långsiktigt agera ensam.

Hur tänker ni andra överlevare göra?
inga speciella förberedelser för min del, jag tar det som det kommer, tycker det kan komma bli en intressant utmaning
Citera
2021-09-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Du är representativ för många idioter här. "Lone Wolf"-strategien visar så tydligt på hur individualismen tagits till sin spets, ingen nämner ett enda ord om att gå samman i grupp. Varför tror ni att vi förlorar om och om och om igen? Vi gick ifrån att alla trådar handlade om SD och "SD 2018" och lite valfusk senare så blev det istället defaitism och nu "He he .. alla andra kommer att dö, men då sitter jag i en stuga och klarar mig själv helt på egen hand". Glöm det. Vi är mentalt nedbrutna, ser ni inte det? Det behövs organisation, vi behöver gå samman. Vi behöver något att gemensamt tro på och kämpa för.

Precis, solo funkar inte långsiktigt.
Citera
2021-09-05, 09:16
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Man kan bara hoppas att 90% dör. De består bara av 🐑 ändå. No big loss.
Så om 3 år, när det visar sig att folk inte dog, så kommer du förstå att det är du som är en fårskalle som tror på massa konspirationsskit?

Du tror du är smartare än gemene man, men egentligen är du riktigt jävla korkad.
Citera
2021-09-05, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Låter kalas då vi är på tok för många människor på denna planet. Tyvärr är jag en av de som vaccinerat mig så du får klara dig utan mig.

Om nu 70-90% av befolkningen i världen skulle dö så kommer säkerligen dina BTC vara helt värdelösa långt innan dess. Världen skulle nog bli mer och mer lik den i ”The Walking Dead” men givetvis utan zombies.
Fabriker kommer inte kunna producera, färskvaror kommer rätt snart ta slut, el och vatten kommer försvinna på många håll.
De som kommer klara sig bäst är bönder även om de får göra mycket av jobbet på gammalt sätt. Tänk på att bensin och diesel är en färskvara och efter något år så kommer inte dessa färdmedel fungera om man inte kan tillverka nytt bränsle.

Lycka till i ditt fortsatta liv.

I första skedet blir det en kamp om geografiska områden och naturresurser. Har du ett våldskapital kan du ta ett vattenkraftverk och en gruva tillexempel. Samla män som överlevt och försvara tillgångarna.
Ang. BTC så dippar kursen ned till noll för att sedan tokvända upp när elen kommer tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in