• 1
  • 2
2021-11-28, 13:48
Medlem
Hej! Jag och min kille har varit ett par nu i snart 4 år och vi har gjort allt man kan göra i sängen. Min kille är väldigt nöjd med vårt sex och avsugningar men nu vill jag göra något nytt så att han blir överraskad. Har dock slut på idéer.
Så dela gärna med er av saker ni testat som ni skulle rekommendera. Kanske en speciell ställning eller en situation som ni tyckte om och skulle göra igen!
Citera
2021-11-28, 14:00
Medlem
Tor7s avatar
Slicka fanskapet i arslet så blir han nöjd!
Citera
2021-11-28, 14:18
Medlem
kalkryggars avatar
Om ni har gjort "allt man kan göra" så undrar jag vad du tänker dig att någon ska föreslå att ni gör?

Ni får väl hitta mysiga fik som ni kan träffas på efter jobbet. Ni sätter er lite avsides så ni kan börja massera varandra erotiskt. Jag hade en tjej för massa år sen som brukade gilla det. Det var ganska sköna soffor och vi satt där lite halvtrötta, hon efter jobbet och jag efter skolan. Hon älskade att jag masserade fittan på henne utanpå hennes jeans och det där kunde pågå ganska länge. Det gjorde att vi båda blev gräsligt kåta och det brukade bli ganska skön sex av det när vi sen kom hem.

Samma tjej brukade vilja att jag kissade henne i munnen och ansiktet när jag var kissenödig. Sen försökte hon kyssa mig men det blev det inget med.
Citera
2021-11-28, 14:25
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-king-of-it-all
Hej! Jag och min kille har varit ett par nu i snart 4 år och vi har gjort allt man kan göra i sängen. Min kille är väldigt nöjd med vårt sex och avsugningar men nu vill jag göra något nytt så att han blir överraskad. Har dock slut på idéer.
Så dela gärna med er av saker ni testat som ni skulle rekommendera. Kanske en speciell ställning eller en situation som ni tyckte om och skulle göra igen!
Har du testat The rusty trombone?
Citera
2021-11-28, 14:34
Bannlyst
Har hört att killar brukar gilla att ta tjejerna i tvåan.
Citera
2021-11-28, 14:38
Bannlyst
En av er kan klä ut sig till tjej
Citera
2021-11-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Har hört att killar brukar gilla att ta tjejerna i tvåan.

Det har vi också testat lol
Citera
2021-11-28, 14:40
ta in en dvärg det är ju nytt.

annars testa lite leksaker då för er båda. lite dominas kanske , smisk etc. rollspel kanske
Citera
2021-11-28, 14:41
Moderator
Maviels avatar
Allt man kan göra? Du får nog vara lite tydligare med vad ni testat och även vilken inriktning ni har. Det finns ju hur mycket som helst man kan testa. Rollspel, hårdare sex, etc.

Köp en sinful julkalender vettja så får du lite inspiration.
Citera
2021-11-28, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Om ni har gjort "allt man kan göra" så undrar jag vad du tänker dig att någon ska föreslå att ni gör?

Ni får väl hitta mysiga fik som ni kan träffas på efter jobbet. Ni sätter er lite avsides så ni kan börja massera varandra erotiskt. Jag hade en tjej för massa år sen som brukade gilla det. Det var ganska sköna soffor och vi satt där lite halvtrötta, hon efter jobbet och jag efter skolan. Hon älskade att jag masserade fittan på henne utanpå hennes jeans och det där kunde pågå ganska länge. Det gjorde att vi båda blev gräsligt kåta och det brukade bli ganska skön sex av det när vi sen kom hem.

Samma tjej brukade vilja att jag kissade henne i munnen och ansiktet när jag var kissenödig. Sen försökte hon kyssa mig men det blev det inget med.

Det där sista vet jag nog inte om jag vill testa alltså Men att teasa varandra ute innan man kommer hem låter inte som en så dum idé, det ska jag faktiskt testa! De brukar ju säga att hjärnan är sexets bästa verktyg
Citera
2021-11-28, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Allt man kan göra? Du får nog vara lite tydligare med vad ni testat och även vilken inriktning ni har. Det finns ju hur mycket som helst man kan testa. Rollspel, hårdare sex, etc.

Köp en sinful julkalender vettja så får du lite inspiration.

Ja jag borde nog varit lite tydligare. Man kan väl säga att vi har testat allt det vanliga som alla snackar om, det vill säga analsex, vanliga ställningar, deepthroat och hårdare sex. Vi har inte testat rollspel och att använda sexleksaker så där kan jag nog gärna få några tips och det där med sinful julkalender låter inte så dumt!
Citera
2021-11-28, 14:50
Medlem
Cybersluts avatar
Låt han munknulla dig tills det svartnar.
Ass 2 mouth. Byta mellan hålen.
Dubbelpenetration. Köp en stor jävla dildo att ha i fittan samtidigt som han får gå loss på ditt rövhål.
Låt han knulla dig i röven och pissa dig i tarmen. Pisslavemang.
Bli knullad och pissad i fittan.
Munknulla dig själv med hans kuk hela vägen ner till bollarna. Spy, och fortsätt efter att du har spytt som att inget hänt.
Bli pissad i ansiktet.
Drick hans piss samtidigt som du suger av honom.
Bli fistad.
Bli strypknullad tills du tuppar av.
Gör om allt ovan, men under påverkan av amfetamin. Tacka mig sen!

Ha så kul
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in