2021-11-27, 22:01
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jäklar va mycket energi hon hade plötsligt. Om hon låtit bli att svara hade det inte spårat ur som det gjorde. Jag tycker My själv ska ta ett par varv på kaktusen. 🌵
Ett axplock från bloggsvaren:

"Visst ser du rött åt de som INTE respekterar situationen och inte följer restriktionerna….
För det gör jag 🤬"
My har väl inte följt några restriktioner?🌵

"Jag har rest, i jobb ( till skillnad mot majoriteten ) . Jag följde regler och restriktioner."
Jobb?🤣🌵

"Jag har INTE skrivit att jonas & Ludvig är vaccinerade 🤦🏼‍♀️ Läs igen och fråga dig själv hur fan du tolkat det?"
Så Jonas är inte heller vaccinerad?🌵

"Så innan ni stenar mig , som jobbat hemifrån i snart 2 år, ( förutom dom resor jag gjort) . Totalt suttit isolerad i drygt 4 månader."
Isolerad i drygt 4 månader!? 🤣 Alla kalas och fikastunder, hantverkare och annat då? Att det inte blev flera resor (Åre och Öland) berodde ju på att ingen ville komma. 🌵

Har svårt att se hur det skulle se ut att sätta sig på en kaktus o dessutom rotera.. 😂😂😂😂😂 menar hon en stor rund el menar hon en avlång? Hahaha jag måste nog gå o sova 🤪🤪😂😂😂
Citera
2021-11-27, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLeonda
Är hon så dum så hon inte kommer ihåg eller är det för att provocera och skapa klick? Hennes inlägg går bara att tolka på ett sätt - som att båda är vaccinerade.
Varför nämna familj som man inte bor med.. hon träffar ju inte sin släkt.

Personligen har hon nog svårt att komma ihåg alla historier. En mytoman kräver ett väldigt bra minne. Det är nog svårt att veta vad man sade för ett par dagar sedan, särskilt då man verkar vara så förbannad som hon är.

Om någonting inte verkar rimligt beror det mest troligt på att det inte är sant. Det borde hon ta till sig.
Citera
2021-11-27, 22:22
Medlem
Krigsstigen.

https://postimg.cc/r0VLbBX0
Citera
2021-11-27, 23:42
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Krigsstigen.

https://postimg.cc/r0VLbBX0

Här är ett annat svar:

Wow…. Var det det bästa du kunde komma med?

Fakta och ord tog helt enkelt slut… 😂🙄

Rotera Malin…. Rotera 🌵

Det kom ju från rätt käft… hon stängde ju för tusan av kommentarerna på inlägget om snabbmakaronerna på Instagram för att hon hade slut på bortförklaringar el helt enkelt va helt slut… i huvudet!
Citera
2021-11-28, 06:30
Medlem
Jag begriper inte hur människan kan vara så fruktansvärt otrevlig i sina svar till sina besökare.

https://postimg.cc/gallery/rD5zDxZ
Citera
2021-11-28, 06:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag begriper inte hur människan kan vara så fruktansvärt otrevlig i sina svar till sina besökare.

Intressant att hon kallar andra för lögnare.
Citera
2021-11-28, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Intressant att hon kallar andra för lögnare.

Jag tror bestämt att någon trampade henne på tårna. My verkar minst sagt upprörd.
Citera
2021-11-28, 08:43
Medlem
TPLs avatar
På bloggen har hon lagt upp ett foto på sonen liggande i soffan fipplande med mobilen. (Ser inte ens sjuk ut. Är man så sjuk som My vill påskina att dom är, eller brukar vara, så orkar man ingenting.)
Exakt samma foto på Instagram nu men där har hon kletat ett stort hjärta över hans ansikte. 🌵

Hon är ju ändå tacksam för att alla klickar sig in på hennes blogg och låter nöjd när hon berättar om den nya feta bilen och lägenheten hon ska köpa i Marbella.

Ja, det är många som trampat henne på tårna men Anna Books tår gick i alla fall av när Federley (?) trampade på hennes fot.
Senast redigerad av TPL 2021-11-28 kl. 08:50. Anledning: Tillägg.
Citera
2021-11-28, 08:59
Medlem
Jag är rent usel på allt som har med siffror att göra men undrar en sak angående Mys ekonomi, hon skriver i en kommentar bla följande(kopierade en del av den kommentaren):

Tacksam för det. Vänner, erfarenheter och allt galet jag fått vara med om… bloggen, sociala medierna. Dryga miljonen ex moms per år. För att såna nötter som du ska sitta här inne och spy galla över mig 😂

Man tackar…. 🙏🏻 Klicka vidare du…. Så har jag snart min lägenhet i Marbella också 😉

Kan hon verkligen tjäna så mycket på sin blogg/sociala medier?
Försökte googla lite kring hennes företag, men jag och siffror är inte vänner överhuvudtaget så förstod noll
Citera
2021-11-28, 09:04
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:

Usch hon är vidrig… måste sluta klicka mig in på hennes blogg omgående! Vill inte bida till en lägenhet i Spanien 🤮
Citera
2021-11-28, 09:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borinorr
Kan hon verkligen tjäna så mycket på sin blogg/sociala medier?
Försökte googla lite kring hennes företag, men jag och siffror är inte vänner överhuvudtaget så förstod noll
Nej, hon "tjänar" inte 1 miljon. Hon hade, enligt senaste bokslutet, en nettoomsättning på 986 000.
Årets (brutet räkenskapsår) resultat/vinsten var 165 000. Jag offrar inga pengar på att begära ut alla uppgifter.
Numera skrivs inte lön och/eller uttag ut men det står 1 anställd vilket bör vara My (anställd i eget bolag) och personalkostnader per anställd 403 000. Det är lön plus sociala avgifter.
Hoppas det klarnat lite.

https://www.allabolag.se/5568167638/my-martens-ab

Det var inte länge sen hon satt och klagade över hur knapert hon hade det. Den nya feta bilen har hon knappast köpt kontant. Kanske en fuling och har den som tjänstebil men då ska den förmånsbeskattas.

Fortsätter hon vara så här aggressiv som hon varit nyligen, eller dippar så hon blir inlagd, lär inkomsterna minska.
Dream on My. 🌵

Edit: Hon säljer säkert högarna av träningskläder, och annat som hon får hemskickat, svart.
Senast redigerad av TPL 2021-11-28 kl. 09:33. Anledning: Tillägg.
Citera
2021-11-28, 09:37
Avslutad
Vara inlagd om utifall hon får en akutreaktion av vaccinet?
Eh, grejen med akuta allergiska reaktioner är att de kommer tämligen omgående …
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in