2021-11-27, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
OK så om jag förstår dej rätt så va LIDA snäll mot dej å att hon sköt Emil ändrar inte på det, enligt din mening, då förstår jag med min femårings logik att du är antingen ett troll eller så är du så emotionellt rubbad att du är en fara för samhället

tack för svar, å LIDA är en fet ful kossa enligt min subjektiva åsikt
Håller med dig till fullo!! Detta är inte tillförlitligt eller normalt nånstans!!
2021-11-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det verkar väldigt skumt att du försvarar din älsklings mördare? Väldigt skumt.....

Jag har skrivit att jag hatar henne, men tydligen så får du det på något extremt konstigt sätt till att man försvarar henne.
Tycker verkligen synd om ditt enkla och simpla sätt att se på saker och ting.
2021-11-27, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Jag har skrivit att jag hatar henne, men tydligen så får du det på något extremt konstigt sätt till att man försvarar henne.
Såklart.. Slå tillbaka bara... Tror inte ett ord på dig när du dessutom hänger ut den du älskade. Så gör man bara inte!
Tycker ännu mer synd om Emil om han hade dig på halsen.. Han litade antagligen dig... Och här sitter du och skriver....
Senast redigerad av Vemdalen62 2021-11-27 kl. 18:41.
2021-11-27, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Hur förklarar du hur denna kvinna känner till en massa saker då?
Är det omöjligt i din värld att Emil hade andra? Att han ej skylta med det?
Det är ju bara att läsa i tråden och fupen? Sen krydda med lite fantasi.
Det finns ingenting som påvisar någon form av sanning, ingenting.
2021-11-27, 18:40
Medlem
BMC64s avatar
Citat:

ÖHH EHH i dubbel bemärkelse , hon har klass och är vacker skrev du, fast hon skjutit ihjäl ditt livs kärlek
det går inte ihop i min värld alls den botox feta kossan LIDA , med begränsad begåvning och NOLL vapen kännedom är alltså en person med klass,,,,,, fuck me sideways
2021-11-27, 18:47
Medlem
Citat:
ÖHH EHH i dubbel bemärkelse , hon har klass och är vacker skrev du, fast hon skjutit ihjäl ditt livs kärlek
det går inte ihop i min värld alls den botox feta kossan LIDA , med begränsad begåvning och NOLL vapen kännedom är alltså en person med klass,,,,,, fuck me sideways

Ha,ha,ha, du visar dig verkligen som det största trollet i tråden nu.
Trodde du var lite mer mogen och kunde förstå det som skrivs, men icke.
Jag har aldrig någonsin skrivit att Emil var mitt livs kärlek. Kan du vara snäll att plocka fram det?
Fantasin flödar verkligen hos dig.
2021-11-27, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sittorg
Ja, du kan begära ut den, men polisen har ganska gott om möjligheter att sekretessmärka den. Vi får nog lita på att det som finns där är av noll betydelse för fallet.

Att det skulle finnas något att mörklägga eller liknande i det här fallet där det rör sig om två "Svenssons" verkar orimligt.

Misstänker att det sekretessas rätt mycket i sådan då. Ja det är orimligt att det skulle vara mörkläggning eller liknande. Det som jag personligen hade varit intresserad av är hur stor eller liten den eventuellt är. Inte så mycket vad som finns i den. Tänker man på FUPen och tar bort L journal som skulle varit sekretess på. Så är det den FUP i ett mordfall den minsta som jag hittills har sett. Det är därför jag är mest förvånad. Och det finns tillräckligt med bevis iom filmen där hon skjuter honom ingen snack om saken. Men är det bara det som är intressant i en mordutredning i framtiden. Så lär vi få se mer av 16års fängelse för mord. Jag hade velat se mer försvårande eller förmildrande omständigheter utrett i en FUP. För att just rätten ska få ett bra underlag för vilken strafflängd det ska få. I vissa mordfall är det väldigt mycket med som känns onödigt många gånger. Men för att bygga upp försvårande omständigheter så krävs väl det oftast. Om åklagaren hade riktat in sig på 16-18års fängelse så absolut att denna FUPen hade varit tillräcklig. Men sen hon yrkar på livstid. Så tycker jag att där borde det ha funnits mer.
2021-11-27, 18:54
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ha,ha,ha, du visar dig verkligen som det största trollet i tråden nu.
Trodde du var lite mer mogen och kunde förstå det som skrivs, men icke.
Jag har aldrig någonsin skrivit att Emil var mitt livs kärlek. Kan du vara snäll att plocka fram det?
Fantasin flödar verkligen hos dig.

Njae, det behövs inte, ni skulle flytta ihop å ha en framtid, skrev du, det kan jag ta fram om du vill
men visst man kan flytta ihop med en KK oxå, av monetära skäl, var det så

men hur tänkte du när LIDA kossan va där , samtidigt fick du inga vibbar av foul play

jag frågar med en femårings logik nu
2021-11-27, 19:08
Medlem
Citat:
Njae, det behövs inte, ni skulle flytta ihop å ha en framtid, skrev du, det kan jag ta fram om du vill
men visst man kan flytta ihop med en KK oxå, av monetära skäl, var det så

men hur tänkte du när LIDA kossan va där , samtidigt fick du inga vibbar av foul play

jag frågar med en femårings logik nu

Återigen så vandrar din fantasi till okända lögner.
Jag har aldrig skrivit att vi skulle flytta ihop.

Nä jag fick inga vibbar av något annat än god stämning.
Inte konstigt alls. Jag kan gå in i en lokal utan att direkt se eller få vibbar om vilka personer där som är gifta med varandra m.m.
2021-11-27, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerFlaggan
Misstänker att det sekretessas rätt mycket i sådan då. Ja det är orimligt att det skulle vara mörkläggning eller liknande. Det som jag personligen hade varit intresserad av är hur stor eller liten den eventuellt är. Inte så mycket vad som finns i den. Tänker man på FUPen och tar bort L journal som skulle varit sekretess på. Så är det den FUP i ett mordfall den minsta som jag hittills har sett. Det är därför jag är mest förvånad. Och det finns tillräckligt med bevis iom filmen där hon skjuter honom ingen snack om saken. Men är det bara det som är intressant i en mordutredning i framtiden. Så lär vi få se mer av 16års fängelse för mord. Jag hade velat se mer försvårande eller förmildrande omständigheter utrett i en FUP. För att just rätten ska få ett bra underlag för vilken strafflängd det ska få. I vissa mordfall är det väldigt mycket med som känns onödigt många gånger. Men för att bygga upp försvårande omständigheter så krävs väl det oftast. Om åklagaren hade riktat in sig på 16-18års fängelse så absolut att denna FUPen hade varit tillräcklig. Men sen hon yrkar på livstid. Så tycker jag att där borde det ha funnits mer.

Har oerhört svårt att tro att HD kommer att acceptera att denna anorektiska FUP utgör enda underlag för en livstidsdom.
Senast redigerad av Remark 2021-11-27 kl. 19:21.
2021-11-27, 19:22
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Återigen så vandrar din fantasi till okända lögner.
Jag har aldrig skrivit att vi skulle flytta ihop.

Nä jag fick inga vibbar av något annat än god stämning.
Inte konstigt alls. Jag kan gå in i en lokal utan att direkt se eller få vibbar om vilka personer där som är gifta med varandra m.m.

ok my bad, men i ditt inlägg så skriver du
jag har fortfarande svårt att greppa detta, svårt att förstå att han är borta. Vi hade så många planer som vi funderade över.

så jag ger mej på den punkten, vad planerade ni , att blåsa LIDA Fetkossan på hennes andel i grusäffaren ?, eller att mörda henne för livförsärkringen

jag spekulerar fritt nu precis som drottnningar gör
Senast redigerad av BMC64 2021-11-27 kl. 19:28.
2021-11-27, 19:27
Medlem
Citat:
ok my bad, men i ditt inlägg 6177 så skriver du
jag har fortfarande svårt att greppa detta, svårt att förstå att han är borta. Vi hade så många planer som vi funderade över.

så jag ger mej på den punkten, vad planerade ni , att blåsa LIDA Fetkossan på hennes andel i grusäffaren ?, eller att mörda henne för livförsärkringen

jag spekulerar fritt nu precis som drottnningar gör
Jag bryr mig inte om vad ni tror här inne, men jag vet att vi älskade varandra och tänkte bygga en framtid tillsammans.inlägg 5699
Ett annat citat ur ängelns inlägg.
Hur skulle ni bygga en framtid menar du?
Senast redigerad av Vemdalen62 2021-11-27 kl. 19:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in