Citat:
Ursprungligen postat av
vanartad
Intressant artikel från KI ang T-cellsimmunitet.
https://news.ki.se/immunity-to-covid-19-is-probably-higher-than-tests-have-shown
Då jag redan genomgått en drygt en månad lång C-19 förkylning, men inte har antikroppar utan istället har primade T-celler som dödar alla celler som blir infekterade av viruset. Några tester för t-cellsimmunitet utanför forskningslab finns märkligt nog dock inte (läs sarkasm).
Jag börjar mer och mer undra (läs ifrågasätta) huruvida 'Makternas' ageranden har något som helst att göra med medborgarnas hälsa.
Agerandet verkar istället vara i linje med att ge 'makterna' mer makt över folket.
Jag tycker mig kunna se en tsunamiliknande antidemokratisk totalitär våg svepa över jordklotet.
Än mer besynnerligt är det faktum att enskilda individer tycks heja på sin egen förslavning…
Ja, man undrar ju över en hel del
Som du säger, varför inga tester eller i stort sett inget intresse alla för redan immuna.
Att ej behövs covidpass är en sak
Att dom kan reagera annorlunda på vaccin är en annan som det finns 0 intresse för.
Booster doser, hur kan detta inte redan vara igång?
Man stryker alla åtgärder för vaccinerade.
Gör en vad det verkar samordnad kampanj att skylla all smittspridning På ovaccinerade.
Klubbar igenom tvång på vaccin.
Och sen tar man igen upp testning av vaccinerad samt inför karantän för dom även om dom ej har symptom.
Och om man ser på övriga världen blir man inte direkt mindre fundersam över vad som sker.
Även detta forum verkar ha drabbats och det verkar censures friskt numera.
Och ja, som du säger, majoriteten hyllar på detta.