2021-11-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Arbetsrelation ? Vart nånstans står det ? Nu hittas det på saker igen va?

Och saknar fortfarande svar på varför det inte gick att skapa konto här , varför Emil var öppen och offentlig med andra tjejer men inte med henne. Nånsin - och hon påstår sig ha en relation med honom över både yngsta barnens mamma , 2-3 tjejer innan Lida . Hela Lida relationen

Hon kan slå hål på allt Lida påstår om
Hur Emil tvingat henne dit hela tiden , ringt jämt etc , ge motiv till mord och ändå har hon inte trätt fram?
Så nä- lögnare eller hittepå /stalker / Lydiariddare

Hon verkar betydligt mer logisk och språkligt korrekt i sin berättelse än vad du någonsin varit.

Så vitt jag vet är du inte moderator.
2021-11-24, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Inlägget delgav en del av Es liv, hans liv bestod precis som andras av olika delar. Största delen var han ute på arbetsplatser och inte i Bålsta. Så är det ju, jobbet tar det största delen av dagen. Hon som skrev hade mycket riktigt haft en arbetsrelation med E, som utvecklades över tid. Det vanligaste sättet att träffas är trots allt jobbet.

För mig är hon trovärdig.
Var har hon skrivit om nån arbetsrelation?
2021-11-24, 23:33
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Inlägget delgav en del av Es liv, hans liv bestod precis som andras av olika delar. Största delen var han ute på arbetsplatser och inte i Bålsta. Så är det ju, jobbet tar det största delen av dagen. Hon som skrev hade mycket riktigt haft en arbetsrelation med E, som utvecklades över tid. Det vanligaste sättet att träffas är trots allt jobbet.

För mig med.
2021-11-24, 23:38
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Hon verkar betydligt mer logisk och språkligt korrekt i sin berättelse än vad du någonsin varit.

Jag håller helt med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Var har hon skrivit om nån arbetsrelation?

Det står i ett av hens, typ bara 4 inlägg i tråden!
2021-11-24, 23:43
Medlem
Citat:

Får en språkpolis komma med en fråga till dig, Remark?
Är det så att du anser att den som bäst kan jonglera med svenska språket är den som av dig får högst trovärdighet?

Tycker inte också du, Remark, att det är lite udda att en person som uppenbarligen både kan läsa och skriva, Loveangelie, hon enligt egen uppgift inte lyckades ta sig in på Flashback trots flera försök?

På Flashback har den störst trovärdighet som inte har kunnat beslås med lögn och som, gärna med källor, kunnat framlägga historier och beskrivningar av händelser.
2021-11-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag håller helt med dig.

Det står i ett av hens, typ bara 4 inlägg i tråden!
Nu har jag läst igenom alla hens inlägg. Hittar ingenting om att dom skulle jobba tillsammans eller ha en arbetsrelation. Var står det?
2021-11-25, 00:07
Medlem
Citat:
Inlägget delgav en del av Es liv, hans liv bestod precis som andras av olika delar. Största delen var han ute på arbetsplatser och inte i Bålsta. Så är det ju, jobbet tar det största delen av dagen. [b]Hon som skrev hade mycket riktigt haft en arbetsrelation med E, som utvecklades över tid. Det vanligaste sättet att träffas är trots allt jobbet.[/B

Visa mig var du hittat detta nånstans?
2021-11-25, 00:19
Medlem
Citat:
Nu har jag läst igenom alla hens inlägg. Hittar ingenting om att dom skulle jobba tillsammans eller ha en arbetsrelation. Var står det?

Inom 30 minuter kan du redigera inlägg (ta bort, lägga till mm).
Du var inte nog alert för version 1.
2021-11-25, 00:29
Medlem
Citat:
Inom 30 minuter kan du redigera inlägg (ta bort, lägga till mm).
Du var inte nog alert för version 1.
Nu är du tyvärr inte heller riktigt trovärdig. Finns ingenting som tyder på det du påstår.
Vad är det hon isf plockat bort då?
Du kan ju inte påstå nåt som inte finns i tråden.
2021-11-25, 00:35
Medlem
Citat:
Nu är du tyvärr inte heller riktigt trovärdig. Finns ingenting som tyder på det du påstår.

Klart jag kan. Jag kan återge det jag läste. Att det sedan redigerats visste jag inte.

Personligen är det oväsentligt vad du väljer att tro på.

EDIT. Ja, vad kan det va ....
Senast redigerad av Remark 2021-11-25 kl. 00:47.
2021-11-25, 00:41
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Nu är vi ju flera som har läst det.

Som Remark påpekar, så kan alla skribenter redigera sina inlägg i en 30 minuter efter att inlägget har postats.

Sedan kan moderator "rensa" trådar, det görs löpande, och tar då bort inlägg, tyvärr ibland även "viktiga" inlägg.

Därför måste man läsa alla inlägg kontinuerligt, så missar man ingenting.
2021-11-25, 01:02
Medlem
Nu ställer jag mig frågande till vissa saker:
Vad vill ängeln få ut av sina i mitt tycke mycket naiva inlägg med risk att hon outar sig själv? Dessutom ett halvår efter mordet?

Om Emil haft en KK eller vad vi ska kalla det.. Är det relevant för mordet? Lydia och han kanske hade ett sk. öppet förhållande vilket Lydia tycks haft till vana i sina tidigare äktenskap och förhållsnden

Om han haft KKs och orgier innan Lydia flyttade In Vad har det med Lydias avrättning av honom att göra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in