Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Jajamän. Har förklarat och ställt frågor angående Geert vanden Bossche och hans uttalanden här. Helt knäpptyst från alla vaccin förespråkare här vars mantra är "T-cell" och "spikprotein".
Det är oftast så fåren gör. De lär sig några ord och uttrycker det konstant för att verka kunniga. När man sen ifrågasätter orkar de inte diskutera. Standard.
Vanden Bossche vet mer än de flesta om vaccin i världen. Han har varit aktiv och varit med att ta fram vaccin längre än de flesta här varit på jorden.
Han anser att Covid-19 vaccinet inte ska kallas vaccin (då det inte är ett vaccin och dessutom ger vaccin en negativ klämma).
Han säger också att covid vaccinet har bestämda antikroppar som tränger undan det naturliga immunförsvaret (som har ett brett spektrum av antikroppar).
Till slut kommer det naturliga immunförsvaret försvinna då covid vaccinet är dominant och förstör det naturliga.
Då har du ett immunförsvar som bygger på ett vaccin som letar efter ett specifikt spikprotein. Det är detta de är designat för. Allt annat sållar igenom.
Hade väntat mig att alla världsledande experter på forumet skulle smutskasta eller kommer med motbevisa men det har varit knäpptyst. Brukar vara så.
Jag har också lyssnat på Geert relativt mycket ( senaste intervjun i The Highwire ) och om det han säger är sant, så är det en skrämmande framtid vissa har framför sig. Det är rena galenskaperna alla länder håller på med just nu.
Det går inte att vaccinera bort ett coronavirus med ett läckande vaccin, så varför ska vi vaccinera allt och alla förutom dom allra sköraste var det eventuellt ger en något positiv effekt.
Att vaccinera så våra ospecifika antikroppar sätts i dvala och ersätts av vaccinets antikroppar kan vara det mest korkade världen håller på med just nu.
Jag vill se vad Sverige har för åtgärder efter vi har över 90% vaccintäckning men ändå fortsatt smittspridning pga ett läckande vaccin. Folk kommer hamna på IVA, men det är inte pga viruset utan pga vaccinen.