2021-11-21, 21:43
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Precis, de som inte skött sig, det handlar inte om att skicka hem folk baserat på deras rasliga/etniska ursprung till de länder där de hör hemma. Och de är som sagt inte det enda partiet som överhuvudtaget pratar om återvandring.
AfS är det enda partiet som talar om tvingande återvandring för bl a personer som aldrig gjort rätt för sig under sin vistelse i vårt land.
Citera
2021-11-21, 23:06
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Tror man på demokrati har man inte vaknat.

Är du här & bråkar nu, sötis. Wtf liksom. Du bråkar i alla trådar. Du blir mer eller mindre söndertrasad i alla trådar pga din barnsliga argumentationsteknik. Att du aldrig lär dig, bror. Du blir trasad i DFS tråden av andra nationella, du blir trasad i Fuentes tråden av andra nationella & du blir trasad i AFS tråden av andra nationella. Förstår du inte. Ingen bryr sig om judisk makt eller om smygbögarna i NMR. For God sake, get a fucking life. Hahaha Jävla skogsmullar & småbrottslingar som saknar social status & som lajvar nazityskland liksom. Hahaha

AFS verkar däremot vara ett ganska roligt parti. Deras återvandringsturné inför val 2018 var rolig. Dom är bra. Fokuserar på rätt saker.

Btw. Varför skriver du bara på sena kvällar & nätter? Arbetslös? I rest my case. Hahaha
Citera
2021-11-23, 16:12
Medlem
baggebo1s avatar
Mycket bra att AfS klart och tydligt sagt nej till covidpassen. Det här är en stor fråga, som förmodligen kommer att växa i betydelse fram till valet. Nu ser vi dessutom hur SD (väntat) är fullt med på globalisttåget i frågan, vilket ger AfS en möjlighet att vara enda oppositionsparti. Jag tror att det kan bli den avgörande frågan för många. Man bör inte underskatta den potentiella politiska kraften här.
Citera
2021-11-23, 18:23
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
De som har makten invisar folk baserat på deras etnicitet.
Att betrakta det som historiskt har varit det naturliga och självklara (en homogen befolkning) som det avvikande visar att även "nationella" blott är samma fårskallar som resten av den hjärntvättade massan.
Jag försvarar den självklara rätten till ett homogent hemland. AfS gör det inte, alltså är de inte mina meningsfränder.
Det är ingenting märkligt med att ha skötsamma och hårt arbetande gäster i sitt land. Det gör inte landet mindre homogent. Homogeniteten består nämligen i att ett folk utgör klippan i samhället.

Sverige var inte mindre homogent förr bara därför att vi hyste minoriteter i landet. Segregationen var och är naturlig och skapar självt homogenitet. Eller; under förutsättning att minoriteter är små minoriteter.

På samma vis är Sverige aldrig förlorat så länge vi lever, för svenskarna är Sverige. Vårt territorium må skifta (och har skiftat) i omfång där emot.

Vi behöver alltså ledare som värnar vårt folk och återuppbygger vårt hemland. Små minoriteter i detta land utgör inte ett problem därvid.
Citera
2021-11-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Mycket bra att AfS klart och tydligt sagt nej till covidpassen. Det här är en stor fråga, som förmodligen kommer att växa i betydelse fram till valet. Nu ser vi dessutom hur SD (väntat) är fullt med på globalisttåget i frågan, vilket ger AfS en möjlighet att vara enda oppositionsparti. Jag tror att det kan bli den avgörande frågan för många. Man bör inte underskatta den potentiella politiska kraften här.

Det tror jag också. Även om vaccinfria är i minoritet, så handlar det om en stor mängd poteintiella väljare för ett parti som står utanför riksdagen. Därtill kommer alla som är vaccinerade men som icke desto mindre anser vaccinpasset för en styggelse.
Citera
2021-11-23, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ja AfS borde vara högljudda om detta inför valet. SD är verkligen ett stort skämt och ärligt talat potentiellt farliga på sikt. Med ett SD med inflytande lär vi få mer övervakning, mer förbud och mer tvång. Nej tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Det tror jag också. Även om vaccinfria är i minoritet, så handlar det om en stor mängd poteintiella väljare för ett parti som står utanför riksdagen. Därtill kommer alla som är vaccinerade men som icke desto mindre anser vaccinpasset för en styggelse.

Glöm inte att många av de som klassas som vaccinerade idag inte kommer klassas som det imorgon. Covidpassen har ju utgångsdatum som ständigt måste uppdateras, vilket många inte kommer att gå med på.
Citera
2021-11-23, 23:14
Medlem
HejaFinlands avatar
Är det sant att AfS finansierar Bulletin?
Citera
2021-11-23, 23:19
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Är det sant att AfS finansierar Bulletin?
Enligt Expressen ikväll så har i alla fall Yvonne och hennes man lånat ut pengar till Tino, och i förlängningen Bulletin.
https://www.expressen.se/dinapengar/afs-topp-lanar-ut-miljoner-till-bulletin/
Citera
2021-11-24, 09:16
Medlem
Är partisekreteraren Yvonne Lindholm avlönad av partiet? Lite komiskt om AfS-väljarnas pengar försörjer Bulletins woke-amerikan till chefredaktör.

Citat:
Den kontroversiella nättidningen Bulletins chefredaktör Andrew Rosenthal är orolig. Om Sverige inte tar tag i vad han kallar institutionaliserad rasism och segregation fruktar han att landet kommer att bli ”ett Gaza” med beväpnade uppror mot staten inom 20 år.

– Hur kan en liberal regering tillåta den här typen av segregation? säger han till SvD.

Citat:
NEW JERSEY. En Black Lives Matter-flagga pryder verandan.

Rörelsen är inte det första jag förknippar med den liberalkonservativa nättidningen Bulletin. Men Andrew Rosenthal är heller inte någon typisk chefredaktör.

https://www.svd.se/bulletins-chefredaktor-sverige-kan-bli-ett-gaza
Citera
2021-11-24, 13:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Yvonne Lindholms hus, AfS, Bulletin, SwebbTV, Palaestra media, Fria tider . Alternativa bokmässan med alla olika grupper bakom den. Det är en brokig samling.
Citera
2021-11-24, 13:40
Medlem
167-steg-kvars avatar
Ett självutnämnt nationalistiskt och sverigevänligt parti vars högprofilerade partisekreterare hjälper till betala svenskhatande krönikörers löner.

Har jag förstått saken rätt?
Citera
2021-11-24, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Ett självutnämnt nationalistiskt och sverigevänligt parti vars högprofilerade partisekreterare hjälper till betala svenskhatande krönikörers löner.

Har jag förstått saken rätt?
I egenskap av privatperson har Lindholm gett ett lån till en annan privatperson. Afs är inte på något sätt involverad i det hela, artikeln är ett uppenbart hit piece på partiet.

Det som däremot är fascinerande är hur Tino inte alls tycks begripa konceptet med sunk cost, trots att han är utbildad nationalekonom. Lindholm kan snart titulera sig fastighetskung i stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in