Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Spikat!
Vaccinintyg i offentliga sammanhang med fler än 100 och inga friskintyg gäller från 1/12.
Många har inte vaccinerat sig av bekvämlighetsskäl De kommer att gå iväg nu och flera som skippat det p.g.a. att de tror att de har varit skyddade av att ha haft COVID19 kommer att välja att vaccinera sig.
Kommer inte gå och vaccinera mig innan nuvarande kontrakt med tillverkaren rivs upp. När ett avtal med tillverkaren finns som fungerar precis likadant som alla andra vaccin med tillverkaransvar finns skall jag överväga saken.
Om inte tillverkaren litar på sin produkt så gör inte jag det heller, så enkelt är det. Har inget med vaccinbevis att göra, de allra flesta som ännu inte är vaccinerade är inte dom lata utan dom som helt enkelt inte vill chansa på att våra styrande faktiskt kommer ta ett ansvar och stå för följdkostnader vid eventuella biverkningar. Det går inte att lita på dem i vanliga fall och har inte gjort genom hela pandemin...
Ge mig ett bevis på att jag kommer tas om hand om det går snett vid vaccineringen så kommer jag överväga det, tills dess kan ni köra upp erat löjliga bevis i röven.
P.S Det finns gott om läkare som skriver ut receptbelagda mediciner mot betalning, hur svårt tror ni det är att få ett bevis via dem där dom bara sprutat ut vaccinet i slasken? Nej just det, vi som vill ha falska bevis kan fixa det hur enkelt som helst.