2021-11-23, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är någon som vill ha uppmärksamhet, genom att sprida osanningar, vilket i sin tur drabbar de som sörjer.
Ofattbart. Nu har människan i fråga sagt att hon var en sk KK, som även deltagit i orgier, eh, va?!
Vidrigt beteende.
Jaa, håller med, vidrigt, kändes fel från början när jag läste det. hoppas K.K håller sig borta härifrån i fortsättningen, NOLL trovärdighet.
2021-11-23, 16:49
Medlem
Hej.
Som sagt, jag bryr mig inte om vad ni tror, eller tror er veta. Jag framför enbart sådant jag med 100% säkerhet vet är sant. Och det finns många mer än mig som vet detta, speciellt bland hans gamla arbetskollegor.

Någon kapten har jag inte varit i kontakt med, som någon skrev.
2021-11-23, 16:52
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Glömde, målnummer i Hovrätten: B 13752-21

Tack!
2021-11-23, 16:54
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Hej.
Som sagt, jag bryr mig inte om vad ni tror, eller tror er veta. Jag framför enbart sådant jag med 100% säkerhet vet är sant. Och det finns många mer än mig som vet detta, speciellt bland hans gamla arbetskollegor.

Någon kapten har jag inte varit i kontakt med, som någon skrev.

Ja, berätta gärna, det kan vara bra att få lite fler ledtrådar till varför detta tragiska hände.
2021-11-23, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, berätta gärna, det kan vara bra att få lite fler ledtrådar till varför detta tragiska hände.
Varför tror du att en fd K.K ska kunna veta nåt om varför Lydia Barth sköt Emil ibröstet med sitt gevär?
Hon trodde ju att de var kusiner, inte att de knullade, det brukar inte kusiner i Sverige göra. Du får leta ledtrådar nån annanstans, helst i en annan tråd...
2021-11-23, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Vad vill människan? Ha uppmärksamhet bara ? Hon hatar Lydia skriver hon.. men smutskastar Emil. Varför?
Hon lever nog i sin egna lilla verklighet stackarn...

På vad sätt smutskastar hon Emil, menar du?
2021-11-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
På vad sätt smutskastar hon Emil, menar du?
Verkar som att drottningen abdikerat, för en stund iaf, jag svarar: vad tycker du själv om dina släktingar/vänner går ut med i media att du har ordnat och deltagit i orgier hemma hos dig fastän alla vet att det inte stämmer, ändå går det ut på nätet, smutskastning deluxe, har du svårt att förstå det?
2021-11-23, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Verkar som att drottningen abdikerat, för en stund iaf, jag svarar: vad tycker du själv om dina släktingar/vänner går ut med i media att du har ordnat och deltagit i orgier hemma hos dig fastän alla vet att det inte stämmer, ändå går det ut på nätet, smutskastning deluxe, har du svårt att förstå det?

Att det pågått ljudliga fester med mycket folk en period har grannar berättat om, de tolkade det som inflyttningsfest. Bör skett under hösten, gissningsvis i anslutning till flytt och att "flyttarna" skulle tackas.

Att E gärna umgicks med kvinnor är inget heller nytt.

Tror du misstolkat ordet orgier.
2021-11-23, 19:06
Medlem
Citat:
Att det pågått ljudliga fester med mycket folk en period har grannar berättat om, de tolkade det som inflyttningsfest. Bör skett under hösten, gissningsvis i anslutning till flytt och att "flyttarna" skulle tackas.

Att E gärna umgicks med kvinnor är inget heller nytt.

Tror du misstolkat ordet orgier.
Nä, hon skrev ordagrant orgier, går inte att misstolka.
2021-11-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Nä, hon skrev ordagrant orgier, går inte att misstolka.

Inte?

Synonymer till orgie · hämningslös utsvävning, excesser, frosseri, måttlöshet; tygellös fest, vilt dryckeslag; fira orgier i frossa i, gå till överdrift i.
2021-11-23, 19:20
Avslutad
Citat:
Inte?

Synonymer till orgie · hämningslös utsvävning, excesser, frosseri, måttlöshet; tygellös fest, vilt dryckeslag; fira orgier i frossa i, gå till överdrift i.
I samma mening som hon basunerar ut att hon haft ett KK förhållande med den nu avlidne, som enligt henne blivit till ett förhållande..

i hennes huvud
2021-11-23, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Jag vet att detta aldrig yppades inför henne, det var ett internt sätt att förklara att de kände till personen.
Ok, tack för info!
Fast numera lär ju Lydia Barth vara informerad om att hon tidigare haft öknamn som "pillerhoran" och "alkisluder".

Det var väl trådens Drottning som hoppades på att Lydia Barth skulle byta försvarsadvokat om målet skulle gå till HR för prövning?
Det känns väl ändå hoppingivande att det inte skett nåt byte av ombud, för i TR lyckades ju han, glädjande nog, få upp straffet till maxstraffet för tidsbestämt, nämligen 18 år. Men varför stanna där?

Så när vi lagom till jul bänkar oss hos Svea HR för att ta del av förhandlingen, så kan ju vi rättsälskande tyst för oss själva nynna på den gamla Mariah Carey-jullåten: "All I want for Christmas is life.."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in