2021-11-12, 13:19
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
Ja, varför inte det? Helst i olika länder också om du kan. Glöm bara inte bort att deklarera allt, och märk vilka som är i utlandet och vilka som är nationella.

Det är ju fan att det ska vara så invecklat bara för att få ut sina pengar...
Citera
2021-11-14, 10:50
Medlem
black_devils avatar
Du kan amäla dom till polisen och finansinspektionen ju fler som anmäler till slut blir dom av med sin licens

Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Nej gör dig själv en tjänst och gör inte det. Lägg inte in en krona där.

Får fortfarande samma svar. Dom gör ingenting för att spåra vart pengarna är. Känns som jag.kan glömma dom pengarna.
Citera
2021-11-15, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
DNB skall vara liberala i denna fråga.
Men många rekommenderar att regga ett Revolut konto, och mellanlanda där om du inte vill köra DNB.

När du skaffat ny bank lär du behöver göra en liten insättning från den banken för att bevisa att det är din innan du också kan göra uttag.

Har aldrig hört talas om DNB? Hur fungerar de i Sverige?
Citera
2021-11-15, 16:16
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatten2013
Har aldrig hört talas om DNB? Hur fungerar de i Sverige?
https://www.dnb.se/se/sv

En av nordens största banker...
Citera
2021-11-16, 00:22
Medlem
Citat:

Ser ut att de har inte swish, eller bankgiro?
Citera
2021-11-16, 14:15
Medlem
Citat:

Har skrivit till de, de öppna inte konto för krypto handel
Citera
2021-11-16, 14:17
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatten2013
Har skrivit till de, de öppna inte konto för krypto handel
Dom kommer inte syssla med krypto handel, nej men dom kommer inte stoppa transfers till Coinbase och Binance som så många andra gör.

Danske Bank Takes Position on Cryptocurrencies, Will Not Interfere With Crypto Trading
https://news.bitcoin.com/danske-bank-takes-position-on-cryptocurrencies-will-not-interfere-with-crypto-trading/
Citera
2021-11-18, 03:05
Medlem
Hur har det gått? Vilken bank har du?
Citera
2021-11-22, 17:58
Medlem
Har själv provkört binance kortet nu för 2-3 olika köp.
Det som kan krångla till köpen ibland verkar vara automatiska säkerhetsåtgärder.
Ett av mina köp blev nekade men "under behandling" och sen godkändes köpet efter 20-30 minuter när dem utförde en manuell kontroll av kortet och innehavaren av det.
Skulle nog säga att det är rätt skakigt att köra med binance kortet om man träffar på fel försäljare fastän man har ärliga intentioner.
Hoppas verkligen att banker kommer godkänna krypto börser mera framöver...
Citera
2021-11-23, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redrose4
Hur har det gått? Vilken bank har du?

Marginalen bank.

Har pratat med dom senast igår. Och dom har aldrig fått in någon betalning som fastnat någonstans dom har kollat grundligt från 20 oktober till dagens datum.

Binance fortsätter hävda samma sak. Dom gör inte ett skit. Så får nog glömma dom pengarna. Men att sidan ens får existera är märkligt.

Binance skickar inte ut mina pengar. Och sen är servicen 0 för dom gör inget för att hjälpa.

Har kollat 3 gånger på binance. Det står marginalen bank och alla siffror till banken stämmer. Är inte en siffra fel.
.
Citera
2021-11-23, 15:15
Bannlyst
Nu äntligen är pengarna tillbaka på Binance. Så nu gör jag inte ett direkt uttag därifrån utan skickar över dom till en plånbok på Coinbase. Och sedan tar jag ut dom därifrån.
Citera
2021-11-23, 15:32
Medlem
friskXORsjuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chloemmm
Nu äntligen är pengarna tillbaka på Binance. Så nu gör jag inte ett direkt uttag därifrån utan skickar över dom till en plånbok på Coinbase. Och sedan tar jag ut dom därifrån.
Kan ju vara fel på Marginalen bank också utan att de erkänner något eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in