Citat:
Det är skönt att några vågar gräva vidare. Är man polare med rätt personer, så kan det bli katastrof, det kommer visa sig. Redan från start, så sitter Steffes polare med i bilen när huset ska undersökas, han beordras att inte medverka, men hoppsanhejsan, vem pratar han med när han kommer tillbaks till högkvartert? Rackarns att han var den enda polis som kunde just Steffes mobil, som han dessutom pillat med tidigare privat, sett porriga bilder.. så har vi soa, som många ser upp till, vem har granskat hans känningar? Skogsbruk har han gemensamt med Björn Lindén, som själv ansåg at han inte var jävig, trots att han beslutat och tagit del under förundersökningen. Det är anmärkningsvärt att en åklagare kan beordra polisen att avstå från att spärra av!!!!!
Jäv, svågerpolitik, revirpinkande?
Der osar illa inom rättsväsendet i Örebro. Tingsrättens chef avgår. ”Nu ska vi göra juridik av det här” sa Björn Lindén och flinade. Otrevlig människa enl. vad jag sett av honom när jag satt som åhörare.
Jäv, svågerpolitik, revirpinkande?
Der osar illa inom rättsväsendet i Örebro. Tingsrättens chef avgår. ”Nu ska vi göra juridik av det här” sa Björn Lindén och flinade. Otrevlig människa enl. vad jag sett av honom när jag satt som åhörare.
Sen stackars bräckliga hd, som nu mår super! Varför sånt hysch hysch över hur det kom sig att steffe hade möjlighet att avlida? Han var en fri man, hallesnoppanimej om han skulle bli kränkt över att kling och klang satt utanför huset? Det är inte helt vanligt att misstänkta mördare får sån behandling. Hiding hade allt klart, det var hovrätten som skulle se till att steffe skulle häktas, när de ansåg hur det skulle dömas, men nej, så tokigt, men alla kan ju göra misstag.
Det finns så mycket jäv, revipinkande och svågerpolitik så man blir mörkrädd.