2021-10-06, 18:06
Medlem
braands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gzuz2
Vem talar du om??
Joh*n Rint*l*. Men har för mig att han ska ha bytt efternamn
Citera
2021-11-03, 18:56
Medlem
StorStarkochFarligs avatar
Tidigare så fanns det ett kort tag Red Devils i Umeå på Teg. Vad gör dom grabbarna idag?
Citera
2021-11-23, 03:36
Medlem
Johan M. Hade stor mun när han hade grabbar i ryggen. Nu när han är singel så skulle det vara kul att prata med killen. Eller har G.L skrämt han tillbax till Skellefteå?
Citera
2021-11-23, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braand
Joh*n Rint*l*. Men har för mig att han ska ha bytt efternamn

Inte tung kille. Typ mest knark. Kan ha fel. Men va de inte s.å som gav han smisk för typ 15år sen?
Citera
2021-11-23, 16:54
Medlem
BenKaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimonleaug
Johan M. Hade stor mun när han hade grabbar i ryggen. Nu när han är singel så skulle det vara kul att prata med killen. Eller har G.L skrämt han tillbax till Skellefteå?

Vad jag har hört så har G.L lämnat det kriminella livet bakom sig och inte skrämt någon på många år. Vad jag vet så kommer han inte (J.M) ifrån Skellefteå men jag känner inte till så mycket om hans ursprung för den delen.
Citera
2021-11-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimonleaug

Vem är G.L?
Citera
2021-11-27, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenKaktus
Vad jag har hört så har G.L lämnat det kriminella livet bakom sig och inte skrämt någon på många år. Vad jag vet så kommer han inte (J.M) ifrån Skellefteå men jag känner inte till så mycket om hans ursprung för den delen.
Är nog bäst för jm. Hehe
Citera
2021-11-29, 13:30
Medlem
Hörde ett rykte att artisten Adaam och hans gäng bråkar med ett gäng här uppe i Umeå, någon som vet något? Han var ju här och spelade på en klubb i helgen och det var rätt mycket polis där då.
Citera
2021-11-30, 21:19
Medlem
Utomhusvåldtäkt vid Maja Beskow skolan? Någon som vet något? Tydligen har dom en misstänkt nu, men vem är han?
Citera
2021-12-01, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven2233
Utomhusvåldtäkt vid Maja Beskow skolan? Någon som vet något? Tydligen har dom en misstänkt nu, men vem är han?
Organiserad brottslighet?
Citera
2022-03-13, 23:41
Medlem
Vad har vi för skvaller runt folket som driver studentnattklubben Rouge i Ålidhems Centrum? Smått bisarr inrättning med ganska mkt fjortisaura som håller till i Taco Bar:s källarvåning, sitter också ihop med det lika oklara hamburgerköket "4 Grabs" (vars burgare dock håller hög klass).

Ställena drivs av "ETP Gruppen AB" som har 2 personer i styrelsen, en S*b* *bb*sgholiz*deh (30 år) och en S*y*d T*h* Moinnej*d S*m*d*ni (35 år). Hört skvaller från bekanta om att snubben som egentligen driver Rouge inte är den som är skriven som formell ägare utan hans kusin, samt att det eventuellt skulle tvättas drogpengar genom firman.

Något skumt med dessa, eller bara lite informellt drivna ställen som det går rykten om? Vill inte smutskasta nån i onödan, enbart nyfiken.

* = a
Citera
2022-03-15, 10:04
Medlem
Någon som vet vad Luppen sysslar med nu för tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in