2021-11-23, 02:38
Medlem
StigHails avatar
Jag kan erkänna att jag var fejk, jag har aldrig varit ekonomiskt oberoende, även om jag hade mer än medelsvensson, fast flera av mina vänner var det.
Så visst det var och hänga på Nikki beach på dagarna och blev nersprutad av champagne koksad som Tony Montana på kvällarna i Troppan, Marbella och Ibiza.
Åka runt med båt modell större i Italien med Italy disco på högsta volym.
St. Moritz och Åre på vintern.
Va en riktigt rolig tid och groggludren stod på kö för att festa med oss, jag som då var en 5-6 poängare på den tiden kunde ha mycket trevligt med en 10 poängars brud.
Jag hade mycket trevligt med en tjej jag inte kommer nämna namnet på för då skulle jag avslöja mig om någon vän läser detta, men ni vet med säkerhet vem det är, om ni inte bott under en sten dom sista 30 åren.
Citera
2021-11-23, 02:42
Medlem
-Oavsett om det var på 60 talet eller senare på tidsaxeln så blir svaret-JA absolut.
Citera
2021-11-23, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -AEI
Jag arbetade hårt från start. Jag började komma in i min stekarperiod i högstadiet och direkt när jag fyllde 18 så började jag förvalta pengar jag fått från mina föräldrar genom en aktiemäklare som är god vän till familjen och vid 22 kunde jag köpa mitt första hus.

Kan du ge exempel pa hur man SCHTEKER pa hogstadiet?
Citera
2021-11-23, 04:35
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Jag kan erkänna att jag var fejk, jag har aldrig varit ekonomiskt oberoende, även om jag hade mer än medelsvensson, fast flera av mina vänner var det.
Så visst det var och hänga på Nikki beach på dagarna och blev nersprutad av champagne koksad som Tony Montana på kvällarna i Troppan, Marbella och Ibiza.
Va en riktigt rolig tid och groggludren stod på kö för att festa med oss, jag som då var en 5-6 poängare på den tiden kunde ha mycket trevligt med en 10 poängars brud.
Jag hade mycket trevligt med en tjej jag inte kommer nämna namnet på för då skulle jag avslöja mig om någon vän läser detta, men ni vet med säkerhet vem det är, om ni inte bott under en sten dom sista 30 åren.
Farmen-Kr*st*na?

Gottegris… …. ..
Citera
2021-11-23, 04:52
Avstängd
Jäsp. Har PK-folket, förlåt avundsjukans apostlar, nu börjat skamma stekarna också? Skall historien och 90/00 talets schtekare nu behöva göra avbön för att blidka dagens pöbel-mentalitet? Ge dom inte en tum.
Citera
2021-11-23, 05:03
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Jäsp. Har PK-folket, förlåt avundsjukans apostlar, nu börjat skamma stekarna också? Skall historien och 90/00 talets schtekare nu behöva göra avbön för att blidka dagens pöbel-mentalitet? Ge dom inte en tum.

Håller med. Det stinker avundsjuka och fet mammaspojke om den här förhörsledaren.
Citera
2021-11-23, 05:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Håller med. Det stinker avundsjuka och fet mammaspojke om den här förhörsledaren.
Korrektomundo
Citera
2021-11-23, 06:46
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Farmen-Kr*st*na?

Gottegris… …. ..
Du kom på mig, hon var tro det eller ej mycket sötare på den tiden.
Det var faktiskt jag som gjort så hon fått sin sexiga röst, alldeles för mycket av min säd kletade ihop hennes stämband för gått.
Fina fina Christina
Citera
2021-11-23, 08:41
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Du har haft sex med någon som vi läsare troligtvis känner till? Det är alltså enda ledtråden du ger oss?

Ibland undrar man alltså…

Till ämnet: Nej, jag var ingen stekare men jag kunde avundas många stekares skööna attityd till fest.
Citera
2021-11-23, 08:42
Medlem
Core.s avatar
Fake it, til you make it heter det väl?

Law of attraction fungerar, kanske inte på nivån vissa påstår, men visst gör den det!
Citera
2021-11-23, 10:17
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
På 00-talet kulminerade stekarstilen. Kotlettfrillor och rosa skjortor frodades ikapp med vaskade helrör Cristal. Du som levde det här livet - var det värt det?

Fyll gärna på med stories: Var du t.ex. en wannabe som kom hem 30 lax fattigare efter en kväll på Stureplan innan du nästa dag skulle jobba på Statoil? Kysste du Greven på munnen och fick konstiga utslag runt munnen? Drog du kocks på Laroy innan du gick tillbaka till ditt jobb som bitris på Vinge? Berätta!

Jag kommer bara ihåg att vi som inte var stekare garvade jävligt mycket åt dessa herrar när det begav sig. Men va fan, handen på hjärtat, vem såg inte förjävlig ut när man va ute och klubbade för 20 bast sen?
Citera
2021-11-23, 12:06
Medlem
Hängde mer på sunkhak själv men kände en riktig stekare och det var helt sjukt hur mycket han fick ligga. Och ful som stryk var han med rosa skjorta och backslick och hela kittet.

Men man blir ju nyfiken. Finns det inga stekare längre? Har de ersatts av sojapojkar som kör på ekologisk öl och inte bjuder på drinkar nu i dessa tider? Har inte varit ute på tio år så jag vet inte hur det ser ut nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in