2021-11-22, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Lydia Barth är redan dömd till 18 år.
Den domen kom för flera veckor sen.
Ursäkta, men vad är det du vill säga?
Jag vet att Lydia Barth är dömd till 18 års fängelse.
Jag vet att domen kom för drygt tre veckor sedan och jag vet vidare att Lydia Barth har överklagat den domen.
Jag vet dessutom att Lydia Barth fortsatt sitter i häkte, så vad ville du?
Citera
2021-11-22, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Ursäkta, men vad är det du vill säga?
Jag vet att Lydia Barth är dömd till 18 års fängelse.
Jag vet att domen kom för drygt tre veckor sedan och jag vet vidare att Lydia Barth har överklagat den domen.
Jag vet dessutom att Lydia Barth fortsatt sitter i häkte, så vad ville du?

Jag fick intrycket att du inte visste det eftersom du skrev " det målet är i skrivande stund ännu inte avgjort".
Slappna av!! Vad är det för fel på dig 😂😂😂
Citera
2021-11-22, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Jag fick intrycket att du inte visste det eftersom du skrev " det målet är i skrivande stund ännu inte avgjort".
Slappna av!! Vad är det för fel på dig 😂😂😂
Jag upprepar:
Det målet är i skrivande stund inte avgjort.

Fast det går inte att komma ifrån att du verkar ha trott att det var klappat och klart redan.
Citera
2021-11-22, 17:22
Medlem
Jesper är ett jävla svin, jag känner honom. Har träffat honom en del när han gick i en skola här i närheten. Han är allt annat än ren. Han var kanske vettig just då en tid, men sen gick det utför, men att det skulle gå såhär långt trodde man aldrig.
Citera
2021-11-22, 20:05
Medlem
MajorAssholes avatar
Fantastiska mongos båda 2.
Spenderade 3 dagar i rättssalen och lyssnade på dessa missfostren.

Jesper klev in o spände sig som ett muskelberg när han gick mot sin sittplats hela tiden iklädd gröna kläder. Typ sånt man får i häktet tror jag.

Jessica hade vanliga kläder på sig typ som man kan ha när man ska gå och handla eller nått.
Hon var lite nervös första gången hon gick in men sen var hon glad och log varje gång.

För henne var nog detta en enkel match hon hade redan via sin advokat meddelat att hon har en egen version som hon vill berätta när det är hennes tur.

Hon har planerat en historia som hon skulle dra.
Tydligen så fick dom se FUP innan rättegången vilket jag tycker var helt sjukt.

Så hon kunde planera en bra historia in i det sista trodde hon.

Dom sa att dom bjudit BO på middag samma dag som mordet. Men deras tid stämde inte alls med varandra. Hon sa att han kom till dom vid 17 och Jesper sa att han kom 22.30 fast han dog runt 20 tiden.

Jessica har hela tiden sagt att hon var oskyldig och inte gjort nått fast Jesper sa att hon hade också stampat på han huvud. Jesper fick dra sin version först av dom två.

Han avled av skadorna i huvet. Knivhuggen var inte dödsorsaken.

Hon hade enligt sig själv inte använt våld.
När dom första dagarna av rättegången var över trodde hon att hon skulle få gå hem och blev nog förvånad när det inte blev så.

Under psykundersökningen gömde hon sig bakom dörrar och hoppade fram för att skrämma personalen. Hon sa att hon gillar o se döda kroppar.

Dom kom fram till att hon är fruktansvärt manipulativ och kan få precis som hon vill.
Hon försökte ändra reglerna i psyket så dom kunde passa henne mer.

Båda är helt cp men Jesper förstår vad han har gjort och står för det. Han var den som sa förlåt vilket jag inte hörde henne säga.

Hennes fantasivärld är stor vi får alla plats i den.

Hon sa att hon älskar Jesper och nu efter domen så har dom gift sig.
Citera
2021-12-04, 00:43
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osbyyy
Jesper är ett jävla svin, jag känner honom. Har träffat honom en del när han gick i en skola här i närheten. Han är allt annat än ren. Han var kanske vettig just då en tid, men sen gick det utför, men att det skulle gå såhär långt trodde man aldrig.
Är han en tattare också?
Citera
2021-12-09, 07:40
Medlem
Absolut inte! Däremot fick han beteendet att hävda sig jämt, i småbarnsåren.
Citera
2021-12-09, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorAsshole

Jesper klev in o spände sig som ett muskelberg när han gick mot sin sittplats hela tiden iklädd gröna kläder. Typ sånt man får i häktet tror jag.

Jessica hade vanliga kläder på sig typ som man kan ha när man ska gå och handla eller nått.
Hon var lite nervös första gången hon gick in men sen var hon glad och log varje gång.

För henne var nog detta en enkel match hon hade redan via sin advokat meddelat att hon har en egen version som hon vill berätta när det är hennes tur.

Dom sa att dom bjudit BO på middag samma dag som mordet. Men deras tid stämde inte alls med varandra. Hon sa att han kom till dom vid 17 och Jesper sa att han kom 22.30 fast han dog runt 20 tiden.

Jessica har hela tiden sagt att hon var oskyldig och inte gjort nått fast Jesper sa att hon hade också stampat på han huvud. Jesper fick dra sin version först av dom två.

När dom första dagarna av rättegången var över trodde hon att hon skulle få gå hem och blev nog förvånad när det inte blev så.

Under psykundersökningen gömde hon sig bakom dörrar och hoppade fram för att skrämma personalen. Hon sa att hon gillar o se döda kroppar.

Dom kom fram till att hon är fruktansvärt manipulativ och kan få precis som hon vill.

Båda är helt cp men Jesper förstår vad han har gjort och står för det. Han var den som sa förlåt vilket jag inte hörde henne säga.

Tack för ditt fina referat från rättegången.

Dock, alla som åtalas och deras advokater måste få ta del av FUP. Det gäller vid ALLA åtal. Så klart.
Citera
2021-12-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MizzyMjau
Absolut inte! Däremot fick han beteendet att hävda sig jämt, i småbarnsåren.
Han har resande blod i sig!
Bara för att informera alla här som tror att han ej är resande!
Citera
2021-12-28, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorAsshole

Grabben är mytoman av STORA MÅTT. Han är igentligen en väldigt feg och rädd för sin egen skugga! Mycket bra att han åkte in så att han kanske växer upp.
Citera
2022-01-12, 12:35
Medlem
Hovrättsförhandlingar inledda.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/aldringsmordet-i-rodeby-hovrattsforhandlingar-inledda
Citera
2022-01-12, 16:08
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinpetrol
Hovrättsförhandlingar inledda.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/aldringsmordet-i-rodeby-hovrattsforhandlingar-inledda
Ja, den manlige tattaren vill bli dömd endast för grov misshandel och få ett tidsbestämt straff. Häxan vill dock bli frikänd helt och hållet. Jag tror de två dagarnas förhandling i hovrätten blir en kort transportsträcka fram till ett fastställande av livstidsdomarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in