2021-11-20, 16:08
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colombo123
Stämmer tills jag fick mig skickat delar av FUP

Lägg upp den här tack
Citera
2021-11-20, 18:53
Medlem
Svettiga-babbars avatar
När byts yrkestiteln "sjuksköterska" ut när det gäller MÄN så att man inte förleds att tro att det rör sig om en kvinnlig GM.
Citera
2021-11-22, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Självklart borde de ej vidta några åtgärder, innan domen vunnit laga kraft.

(…tänk om, om han går loss i hovrätten vilka skadestånd…)

Han har ju varit anklagad förut för detta så tror ingen vill ha tillbaka han på Gävle sjukhus 😀👍
Citera
2021-11-22, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Han har dömts till 4 års fängelse för något han anser att han inte gjort. Han har offentligt blivit avskedad från sitt arbete. Han kommer om domen vinner laga kraft bli av med sin legitimation. Vara körd för arbete inom skola, vård och omsorg för resten av livet.

Klart som fan han kommer överklaga!

Jaa en våldtäktsman ska inte få jobba med sånna jobb. Om dina barn hade blivit utsätta för detta och gärningsmannen nekar, hade du stått på hans sida då också? Klart som fan han nekar!
Citera
2021-11-22, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallander89
Jaa en våldtäktsman ska inte få jobba med sånna jobb. Om dina barn hade blivit utsätta för detta och gärningsmannen nekar, hade du stått på hans sida då också? Klart som fan han nekar!

Varifrån har du yrat till att jag står på misstänkta sida? Jag skrev bara rena fakta - som gör att det är självklart att han kommer överklaga domen.
Citera
2021-11-22, 19:38
Medlem
-Gustavssons avatar
Eftersom ingen verkar vilja lägga upp fupen får man gissa vad som har hänt.

Har han verkligen sagt i förhör och i rätten att han ska utföra gynundersökning på dessa kvinnliga patienter?!

I så fall är han så JÄVLA RÖKT haha
Citera
2021-11-22, 23:52
Medlem
[quote=-Gustavsson|78024610]Eftersom ingen verkar vilja lägga upp fupen får man gissa vad som har hänt.

Har han verkligen sagt i förhör och i rätten att han ska utföra gynundersökning på dessa kvinnliga patienter?!

I så fall är han så JÄVLA RÖKT haha[/QUOTE
Ja stämmer
Citera
2021-11-23, 04:35
Medlem
[quote=colombo123|78027811]
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson

Ja stämmer

Han borde ha varit rökt redan i mars. Sedan kan vi alltid diskutera varför han inte blev rökt redan då.
Senast redigerad av kLFFiVfTFba9Huz 2021-11-23 kl. 04:43.
Citera
2021-11-23, 05:29
Medlem
[quote=kLFFiVfTFba9Huz|78028895]
Citat:

Han borde ha varit rökt redan i mars. Sedan kan vi alltid diskutera varför han inte blev rökt redan då.

Eftersom första anmälningen inte polisen gick vidare med den , Och många kollegor inte trodde på det.i samma veva var det en ny chef so nyss börjat. Stort behov av SSK
Citera
2021-11-23, 06:48
Medlem
[quote=colombo123|78027811]
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson

Ja stämmer

Nej han har inte sagt han gjort gynundersökning. Han har helt förnekat beröring av underliv.
Citera
2021-11-23, 07:40
Medlem
salaryLZDs avatar
Jag blev tillfrågad av en jag känner som har vart på avdelningen(27an) om jag hade sett/kunde säga att jag hade sett att en skötare hade utnyttjat hennes vän. Sa nej men blev uppmanad att säga det ändå som en "tjänst". Aldrig träffat just henne kompis men jag tror hon har borderline, minns ej.
Citera
2021-11-23, 10:16
Medlem
-Gustavssons avatar
[quote=Minimalisma|78029207]
Citat:

Nej han har inte sagt han gjort gynundersökning. Han har helt förnekat beröring av underliv.

Jaha då har han fortfarande en ok chans i hovrätten med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in