Citat:
Ursprungligen postat av
Babyspenat
Söker hoodie i bra kvalité.. Verkar luta åt en peak performance då den var jävligt bekväm däremot kostar den en tusing vilket är ganska kostsamt.
Lager 157 hade endast tunna och tråkiga hoodies
Förslag?
Vad menar du med tråkiga?
Alla är verkligen inte tunna, men du säger tråkiga.