2021-11-06, 15:48
Medlem
early.birds avatar
Från att se ut som en korp till att ha kamouflage som in fjällhare.

Vidrig människa.
Citera
2021-11-21, 14:57
Medlem
Hade i alla fall ny frisyr eller i vart fall ny hårfärg i Aktuellt härom veckan.
Men påstås inte längre vara medlem i partiet. Kanske missat betala avgift.
Citera
2021-11-21, 21:42
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nothinatall
Hade i alla fall ny frisyr eller i vart fall ny hårfärg i Aktuellt härom veckan.
Men påstås inte längre vara medlem i partiet. Kanske missat betala avgift.
Äldre damer har vitt hår naturligt. Hon har väl snarare slutat färga håret.
Citera
2021-11-22, 09:48
Medlem
Mona tar Gula blend-livsstilen till en ny nivå – vill nu ha Gula blend-hår också.

Har äckelkärringen slutat med BDSM än?
Citera
2021-11-23, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Har äckelkärringen slutat med BDSM än?

KSML är i vart fall inte hennes grej. Törs man lova bara så där.
Citera
2021-11-23, 23:04
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Äldre damer har vitt hår naturligt. Hon har väl snarare slutat färga håret.

Hennes hårfärg är inte naturlig, den är gul som gula blend.

Hon försöker göra en comeback igen och det är vämjeligt. Alla tv-kanaler anlitar henne som någon slags politisk expert och jag har svårt att inte kräkas.

Om Flashback har någon som helst relevans i nutiden borde det vara att uttrycka vår missnöje över detta. Vem som jävla helst kan få kalla sig politiskt expert och synas i tv men inte Mona Sahlin. Denna vidriga korrumperade människa ska inte få en krona från en enda kanal. När hon sprider lögner och så kallade reportrar ställer frågor till henne vill jag bara spy.

Dom vet alla vem hon är och hur hon fungerar. Men dom gör det motvilligt för att dom vet att hon upprör just sådana som mig. Och att uppröra även om det är hemska känslor är vad dom vill.

Varenda reporter som ställer frågor till Mona vet att hon ljuger alltid. Dom är bara för veka för att säga nej när kanalen ger dom order.

Nåja förutom Tilde. För hon har ingen som helst koll utan tror att Mona fortfarande är politiker.
Citera
2021-11-23, 23:20
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman

Hon försöker göra en comeback igen och det är vämjeligt. Alla tv-kanaler anlitar henne som någon slags politisk expert och jag har svårt att inte kräkas.

Om Flashback har någon som helst relevans i nutiden borde det vara att uttrycka vår missnöje över detta. Vem som jävla helst kan få kalla sig politiskt expert och synas i tv men inte Mona Sahlin. Denna vidriga korrumperade människa ska inte få en krona från en enda kanal. När hon sprider lögner och så kallade reportrar ställer frågor till henne vill jag bara spy.

Dom vet alla vem hon är och hur hon fungerar. Men dom gör det motvilligt för att dom vet att hon upprör just sådana som mig. Och att uppröra även om det är hemska känslor är vad dom vill.

Varenda reporter som ställer frågor till Mona vet att hon ljuger alltid. Dom är bara för veka för att säga nej när kanalen ger dom order.

Nåja förutom Tilde. För hon har ingen som helst koll utan tror att Mona fortfarande är politiker.
Måna har inte åldrats med värdighet.
För mycket rödvin och för många gula Blend tar sin tribut till slut...
Citera
2021-11-23, 23:23
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman

Jag tror sossarna är trötta på henne också, hon ger dem dåligt rykte.
Citera
2021-12-02, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Jag tror du har rätt, men hon har en massa hållhakar på folk, så det är bara vänta på att hon faller av pinn.
Citera
2021-12-04, 23:59
Medlem
Hur mycket fick ml Mona bara med i förra valrörelsen?

Antar att hon anmält sig som frivilligt vallok, och att sossarna vänligen tackat nej. Eller så får hon sitta i en valsruga i Lidingö eller Örgryte eller så, där risken för skada är liten.
Citera
2021-12-05, 00:03
Medlem
Hon har passerat-bäst-före-datum även politsiskt - finns det någon eller några som
bearbetar henne med schnabeln nuförtiden - när hon var ung fanns det många
Citera
2021-12-05, 04:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Jag tror folk under 40 glömt bort henne. Dels tittar dessa väldigt sällan på TV och hon dyker inte upp i något flöde.

Jag visste inte att hon dykt upp i regimvänlig TV återigen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in