2021-11-21, 21:32
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Varför tog det en hel månad?

Media skriver inte om detta förrän hon själv uttalat sig, vilket Fria Tider skriver att hon nu gjort. Jag undrar dock var hennes uttalanden om bilderna finns. Hon har inte talat i klartext att det finns porrbilder som läckt, bara att hon mått dåligt av andra orsaker.
2021-11-21, 23:01
Medlem
Morgonrodnads avatar
En b-kändis vars enda claim to faim var att hon lockat småtjejer till konserter där ensamkommande kunde begå övergrepp på dem. Nu sprider hon porrbilder på sig själv för att bli relevant igen och ni går alla på det?
2021-11-22, 00:06
Avslutad
Hon ser ut som alla andra, inget speciellt alls... runkar hellre till att se gräset växa.
2021-11-22, 04:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
En b-kändis vars enda claim to faim var att hon lockat småtjejer till konserter där ensamkommande kunde begå övergrepp på dem. Nu sprider hon porrbilder på sig själv för att bli relevant igen och ni går alla på det?

Zara blev arg på svenska män för att se begick övergrepp på tjejer på den konserten.
2021-11-22, 06:27
Medlem
Undrar hur Zara tar detta. Om det är jobbigt eller om hon inte bryr sig. Hon har ju inget att skämmas för om man säger så. Riktigt snygg är hon, oh lalal

Pinsamt för familjen antar jag
2021-11-22, 08:23
Medlem
Skalan har sett bilderna och vill ha med henne i talkshowen. 🐷
2021-11-22, 08:28
Medlem
ElimGaraks avatar
Hon är inte ens snygg!

Jag gissar att de "läckta" nakenbilderna är ett sätt för denna lilla PK-dam att få synas i media igen.
Hennes musik suger ju rejält.
2021-11-22, 08:38
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
]Hon är inte ens snygg![/b]

Jag gissar att de "läckta" nakenbilderna är ett sätt för denna lilla PK-dam att få synas i media igen.
Hennes musik suger ju rejält.

Nej
Hon är söt, verkligen söt. Och hon har en lärkas pipa, hon rår ju inte för att just DU är tondöv
2021-11-22, 12:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Undrar hur Zara tar detta. Om det är jobbigt eller om hon inte bryr sig. Hon har ju inget att skämmas för om man säger så. Riktigt snygg är hon, oh lalal

Pinsamt för familjen antar jag
Tror ärligt att hon inte bryr sig. Mest synd om hennes närstående.
2021-11-22, 12:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nej hon är en stark förebild för unga som ännu inte har upptäckt hur ett finger i anuset känns.
Det känns som om röv-fixeringen inom media, porr & liknande gått helt överstyr. Antagligen för att normalisera bögeri.
Med en sådan mediaindoktrinering så är det inte så konstigt att detta sprids även bland yngre.

Eller så försökte hon bara ta reda på hur ostbågar luktar.
2021-11-22, 12:31
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnusen
Stötte tidigare idag på en hel drös bilder på den världsomslagna Zara Larsson samt henne fullt blottade kropp utan några som helst undantag för skygghet. Det var med andra ord bilder på henne (med tatueringar som matchar hennes egna) i alla möjliga positioner; i ena gick det att beskåda de vackra brösten och i den andra hade hon två fingrar i chokladstjärnan.

Jag hade gärna bifogat några bilder som bevis då jag vet att ni flashbackare inte bara är VÄLDIGT kritiska när det kommer till sådant men också VÄLDIGT sugna på att se den guldvärda erotiska samlingen jag innehar.

Med de varmaste och ödmjukaste hälsningar en sådan som jag kan ge; får jag önska er en riktigt fin kväll.

Mvh. Dundersnusen

Ser riktigt sliten ut tbh.
2021-11-22, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tror ärligt att hon inte bryr sig. Mest synd om hennes närstående.
Mm.. Tänk och vara far till en dotter som det finns nakenbilder på ute på nätet. Fyfan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in