📷 Det är massor av kort på Zara som delas runt, men det är korten på fingrarna i rumpan som dom flesta är förtjusta i...
Varför?
Vad har ni för sexliv, in och ut sen färdigt....
Zara är helt normal och gör som många andra när man har sex, man testar och leker sig fram och tror faktiskt att det är väldigt vanligt i dag att fota och filma när man har sex.. och inte fasiken vill man inte att det ska bli till allas beskådan. men ibland blir det fel..
Nä Zara kör hårt medan du är ung , det är ju inget mord som begåtts 😉 ❤
📷 Det är massor av kort på Zara som delas runt, men det är korten på fingrarna i rumpan som dom flesta är förtjusta i...
Varför?
Vad har ni för sexliv, in och ut sen färdigt....
Zara är helt normal och gör som många andra när man har sex, man testar och leker sig fram och tror faktiskt att det är väldigt vanligt i dag att fota och filma när man har sex.. och inte fasiken vill man inte att det ska bli till allas beskådan. men ibland blir det fel..
Nä Zara kör hårt medan du är ung , det är ju inget mord som begåtts 😉 ❤
Det gör hon rätt i. Hon skall inte skämmas för dessa bilder.
Hon lär ju vara orolig också eftersom hon inte kan veta vad dom kommit över. Det kan tänkas att dom även kommit över sådant som hennes mailkonto och känslig information där om henne, åsikter, privatliv, sin musik, karriär, arbete osv. Även känsliga relationer kan tänkas och att det röjs sexpartners och annat.
Nej, det kan knappast vara en särskilt kul situation i hennes kläder.
Nice snygg kropp. Fin även utan smink, hon kan defenitivt vara stolt över sin kropp och utseende. Lyckos hennes pojkvänn som får smeka den kroppen och leka dirty lekar i sängen. Sen hoppas jag att hon blivit hackad och inte nåt idiotex som släppt ut bilderna som inte är helt ovanligt att en del gör om jag förstått saken rätt.
Sen önskar jag att det här inte påverkar henne allt för mycket framöver i livet. Smart duktig kvinna som kan bli lika stor som Madonna och säkert ha lika lång karriär om hon vill.
❤❤❤❤❤
Senast redigerad av Psykbryt76 2021-11-21 kl. 21:03.