Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Skäms du inte?
Du är 30 år gammal och har aldrig stått på egna barn, du är en patetisk ursäkt till människa som du tvingar din familj att dra runt på, samtidigt lägger du upp videos där du låtsasgråter för att få sympati. Medans din fru är skuldsatt glider du runt där hemma och myser och är stolt över det?! Du är ingen man och verkligen ingen kickass farsa.
Seriöst mannen, man up, fattar du inte hur egoistisk du är? Du drar ju skam över hela din familj.
En sista grej, alla fattar att du läser tråden, den lögnen börjar bli gammal nu.
Nej, jag skäms inte för att vara drabbad av psykisk ohälsa så illa att jag inte kan jobba, däremot bör du skämmas som försöker ta det ifrån mig och shame´a mig för det och få det att framstå som att jag hittar på det och är lat.
För när jag säger det så kör ni över mig totalt och säger att jag ljuger, vad fan skall jag då göra eller säga lixom?
Allt vänds och det skall bara lukta illa hela tiden och se så illa ut det bara kan.
Man kan säga sp om vem som helst med psykisk ohälsa och plötsligt framstår personen mer illa.
"Den och den fejkar psykisk ohälsa och latar sig hela dagarna, vilken mamma, svhysst för familjen", hur skall personen ifråga värja sig mot det ens?
Ingen kan ta den saken ifrån någon, för ingen vet vad som pågår i någon annans huvud eller hur någon annan funkar.
Och att köra över den personen och säga "skaffa ett jobb och skärp dig" är ett bevis på otrolig okunskap eller ignorans, även om du gömmer dig bakom "du ljuger bara", att gömma dig bakom det gör dig bara ännu vidrigare, och till sist:
Fast precis allting i hela ditt inlägg rör saker inom mitt privatliv, mitt eget privatliv som jag har full mäsklig rätt till att få ha just privat, och inget ger dig rätten att "läxa upp" en främling, för det rör inte dig i ryggen om jag är bankdirektör eller bidragstagare, och då har du heler ingen rätt att yttra dig, och att du ens tror det är bara konstigt.
Jag vill ha mitt privatliv ifred, tack.