Det hände mycket igår i Premier League, 30 mål på en enda matchdag (!).
Chelsea gjorde det man förväntade sig av dem, stabil 3-0 seger, skönt att man inte tappade mark där (för mig som lfc fan).
Det som inte nämns här(?) är ju att Steven Gerrard tog sin första vinst i sin första match som tränare i PL, yes

!
Sen att se United bli helt utspelade av watford visar ju bara på att ole har tappat omklrummet helt klart. Stackarn kommer tyvärr bli ihågkommen på ett helt annat sätt nu, hans efterintervju speglar ju hela honom när han går in och säger "sorry for smiling" och står där helt clueless.
För att summera liverpool-arsenal så blev det som vi alla (utom en) trodde, vinst för hemmalaget, dock trodde jag att Arsenal skulle stå upp bättre, de har nästan alltid blivit överkörda på anfield, men nu fick man ju se ett projekt som tydligen inte gått framåt alls, mer bakåt.
Att sedan spela ut kort på insparkar mot världens bästa presslag visar ju inkompetensen hos Arteta.
Vissa med klippkort på den årliga bergochdal-banan trodde efter en fin form av matcher att det skulle bli jämt, gårdagen visade väll mest att Arsenal egentligen bara inte stött på något motstånd av den större kalibern.
Vi alla vet att topp 3 är "avgjort" nu, frågan är vilket lag som kniper 4eplatsen ? Känns otroligt öppet där, då alla lag är helt under isen, varken Arsenal, United, spurs, West ham eller leicester är bra nog för CL, skulle säga att West ham har jag räknat bort, de kommer inte hålla hela året och speciellt inte utan ogbonna.
Jag tror att United med ny tränare är favoriten för 4e platsen, skulle göra sig bäst i Europa med då de tveklöst har den bästa truppen utanför topp 3. Blir spännande iår med ett getingbo runt sista CL platsen