Citat:
Ursprungligen postat av
eyecreate
I UK har vi en ökad dödlighet bland 20-50 åringar som mångfaldigt ökat sedan de vaccinerats.
Dvs finns statistik som stödjer att engelsmännen fått the real deal i sina sprutor.
Om statistik från Israel skulle visa att sådan överdödlighet inte existerar köper jag ditt argument.
Förutsatt att man kan lita på statistik som olika länder presenterar..
Man ska nog inte dra den statistiken som något bevis för överdödlighet bland vaccinerade.
Här är siffrorna från ONS (SCB)i England (tabell 4 i exceldokumentet)
Problemet med siffrorna är att de har gjort gruppen 10-59 år för stor att ge mening med död och vaccinationsgrad.
Gissningsvis är gruppen vaccinerade störst i övre delen av gruppen och lägre i den yngre delen.
Gissningsvis är sannolikheten också störst att dö i icke-covid relaterade sjukdomar som tex cancer och hjärt-kärlsjukdomar större dess äldre man blir.
Innan jag hittar siffror man kan jämföra med pre-covid, så tror jag dödligheten inom gruppen inte har förändras stort, och att den har varit stort sett stabil kring 5 per 100000, lite lägre i åldersgruppen 10-39(som nu till större del är ovaccinerade) lite högre i gruppen 40-59(nästintill fullvaccinerade).
Jag hoppas verkligen det är så, annars är det en världsomspännande konspiration och folkmord som pågår.
Edit: glömde länken till ons
https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/birthsdeathsandmarriages/deaths/datasets/deathsbyvaccinationstatusengland