2021-11-21, 01:59
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
My bad. Syftade naturligtvis på Fletcher.

Men tror fort at det kan bli lika underhållande meg Darren At The Wheel 😅 har Fletcher ngn form av erfarenhet öht som tränare?

Hetast att ta över verkar vara Brendan Rodgers. Så kickar en oduglig tränare och tar in en hyfsad... folk som inte gillar United kan gotta sig åt deras elände och misslyckanden i 2-3 år till om det stämmer
Citera
2021-11-21, 02:25
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Har nu fåoty sett klipp av Manne’s galna yackling av Tomiyashu, ehtersom atty jag inre fick sett matchen. Och hur i hjelvete kan det inte vara kort på Mane???? Hade d barit tvärtom, så hadde Tuomiuyashi garanterat får kort, en riktig vansinne tfckling.

Seså, släpp flaskan. Du ser, alkohol är inte bra för dig.
Citera
2021-11-21, 02:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Fan vad snabba dom var på att skriva på wiki att han är deras tränare nu.

Tror inte att det behövs en ung fd spelare för detta lag med divor. Förhoppningsvis så får nog DVB mer speltid.

// PoK
Hehehe..... Men aska källor säger att Sir Ole har indeed fått sparken. Dock så tror jag att blår lika helsköna älgkonblick med Darren at the Wheel😅🍺👌
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbofink
Hetast att ta över verkar vara Brendan Rodgers. Så kickar en oduglig tränare och tar in en hyfsad... folk som inte gillar United kan gotta sig åt deras elände och misslyckanden i 2-3 år till om det stämmer
Jepsi pepsi 😅😅 Hart sabv det jäkligt länge nu, att Man Ytd inte längre är en storklubb. Dock så anser jag BR som en bra nmanaget. Skräckfilmen vore om de får in en spm Zidane
Citera
2021-11-21, 02:34
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Hehehe..... Men aska källor säger att Sir Ole har indeed fått sparken. Dock så tror jag att blår lika helsköna älgkonblick med Darren at the Wheel😅🍺👌

Jepsi pepsi 😅😅 Hart sabv det jäkligt länge nu, att Man Ytd inte längre är en storklubb. Dock så anser jag BR som en bra nmanaget. Skräckfilmen vore om de får in en spm Zidane

Rodgers är hyfsad men torskat topp 4 och tycker leicesters styrka snarare är deras scouter som hittar fynd snarare än skickligt jobb av Rodgers.
Haha för Zidane hade fått fart på dem?
Citera
2021-11-21, 02:43
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Det skiljer nu 5p, 6cl titlar och 6 ligatitlar.

Att du ens har luft är för mig en gåta efter att ha gjort bort sig så mkt som det går ..

Klopp har 7 skador i A-truppen och luftar spelare mot er, ni är en banterklubb.

Ja men Arsenal var bäst i Europa för ca 20år sedan när de vann noll CL titlar, viktigt att påpeka!
Med tanke på framförallt Arsenals historia i europa så ska man nog sitta ner som Arsenal supporter och inte kaxa sig och göra bort sig gång på gång. Allt finns svart på vitt i historieböckerna, blir så löjligt att hävda annat.

Du är inte ensam om att tycka att Arsenal är en banterklubb.

Så skönt att Liverpool tryckte till Arsenal ordentligt.
Citera
2021-11-21, 03:51
Medlem
Il.Malizias avatar
Oj, Watford som är några platser från kvalplats krossar Manu? Jäklar.
Citera
2021-11-21, 04:47
Medlem
Apnackes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Seså, släpp flaskan. Du ser, alkohol är inte bra för dig.

Det där är benzo.

Makalös överkörning idag (igår). Vilket spel, vilka mål! Ojvoj.
Citera
2021-11-21, 08:33
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Allright, det inlägget åldrades inte så väl. Men efter vad jag har förstått, så var vi full på höjd med Liverpool fram till deras 1-0 mål. Sen så har jag läst flera rapporter som tillsäger att Liverpool hade domaren på deras sida, och kom därmed undan med en hel del.

Men för att vara 100% ärlig, så visste jag att det skulle bli tufft för oss på bortaplan mot Liverpool. Men eftersom att Liverpool har de mest lättkränkta fansen i hela fotbollsvärlden, så valde jag att spica upp stämningen lite. Du vet, det är alltid kul att hälla lite extra salt i såren på de som tåler det allra minst

Men det finns inga ursäkter för en 4-0 förlust, så grattis till den tyske Lill-Hitler och hans Hollywood FC.

Det var ju inte så att Arsenal var bra i början av matchen heller. Lfc blev lite ställda av Arsenals höga press i början men efter ca 25 minuter var det spel mot ett mål.
Din lilla fan boy ESR var verkligen lysande igår, haha.
Det var verkligen länge sedan jag såg ett lag få bekänna färg så tydligt som igår.
Det var lite "kejsarens nya kläder" över er igår.... men Pappa...Arsenal kan ju verkligen inte spela fotboll. haha
Citera
2021-11-21, 08:41
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Har bara tagpåt några birar samt ets par drinkar i kväll 😅 är att viktyut att leva livet så länge en kan 😅😅

Meb hur fan kan ngn vettig football fan ta och påstå at Mane plnye skulle haft kort på sig för duellen med TOmiyashu? Huh?? Det är ju FF glasklart att han skulle.” Gillade dock att Aerteta visade klart Poch tydligt att han ej gillar Liverpools konstanta skådespelare, bara synd att han inte gav Klopp en bula rakt på käften så att tyskens fejkade plasttändrr tog och ramlade net på marken.

Well, well låt oss istället ha en gemensam sorgens dag u mpårgon mtp att det nu är över för ole is at the Wheel 😥 du är
T väl inte et fan av man United ?

Ja Todgers är ju en bra manager, men skylle han klara av att göra Manchester lilla klubb farliga igen? Nja.

Nej, skulle vara en marginell uppdatering jämfört med Ole. Lär väl dock bli så att han får jobbet. Zidane verkar helt inställd på ett sabbatsår och inte intresserad av att ta över något lag förrän till sommaren
Citera
2021-11-21, 08:45
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Har bara tagpåt några birar samt ets par drinkar i kväll 😅 är att viktyut att leva livet så länge en kan 😅😅

Meb hur fan kan ngn vettig football fan ta och påstå at Mane plnye skulle haft kort på sig för duellen med TOmiyashu? Huh?? Det är ju FF glasklart att han skulle.” Gillade dock att Aerteta visade klart Poch tydligt att han ej gillar Liverpools konstanta skådespelare, bara synd att han inte gav Klopp en bula rakt på käften så att tyskens fejkade plasttändrr tog och ramlade net på marken.

Well, well låt oss istället ha en gemensam sorgens dag u mpårgon mtp att det nu är över för ole is at the Wheel 😥 du är
T väl inte et fan av man United ?

Ja Todgers är ju en bra manager, men skylle han klara av att göra Manchester lilla klubb farliga igen? Nja.
Helt klart benzo.
Känns lite som om hela Arsenal knaprade en del igår
Citera
2021-11-21, 08:49
Medlem
EnLitenFryss avatar
Gällande Klopp vs Arteta verkar vår tysk ha tappat det på att Arsenal-bänken försökte få Liverpool-spelare varnade. Om det var en del av Artetas plan är det ganska patetiskt. Situationen Mane vs Tomiyasu var frispark, bra så. Då kapade han honom värre just före halvtid och fick sitt gula.

Ole rapporteras ryka idag och det är på övertid får man säga. Spelarna tycks inte tro på det. Frågan är vem fasen man ska plocka in som får ordning på det. Topp 4 fortfarande möjligt, tycker man har bästa truppen av lagen som utmanar om det.

I övrigt krävs det en speciell sorts personlighet att sitta och hånskratta åt United när ens eget lag blivit förnedrat, utspelat, utklassat samma kväll.
Citera
2021-11-21, 09:02
Medlem
Citat:
Yep. Humorn med Ole’s At The Wheel är tydligen över Hade gärna sett att Ole stannade i minst 5 år till.

Flera rapporter tillsäger att Man Utd tar in Darten Fletcher som interim, fram tills de hittar ngn permanent lösning. Här så tar de alltså in ännu en av deras f.d. spelare. Blir intressant och se vem de landar på? Man Utd är ju tydligen ute efter Zidane, men jag tror inte att han ens skulle vara intresserad av det jobbet.
Mer intresserad än att ta över Titanic arsenal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in