2021-11-21, 02:06
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Ok. Noen som har den eksakte ordlyden i denne meldingen?

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2021-11-21, 02:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Interessant!

Har du opplysninger om hvorvidt TEH hadde egen bil, hvorvidt AE hadde egen bil, og om hvem som egentlig eide og disponerte Forden?
Har ikke du opplysninger om dette?
Citera
2021-11-21, 02:08
Medlem
Citat:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Takk.
Citera
2021-11-21, 02:09
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Har ikke du opplysninger om dette?

Ingenting utover hva jeg har plukket opp via media.
Citera
2021-11-21, 02:15
Avslutad
Citat:
Ingenting utover hva jeg har plukket opp via media.
Så du har ikke lest boken da?
Citera
2021-11-21, 02:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Takk.
Det står mer om dette i boken.
Citera
2021-11-21, 02:17
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Så du har ikke lest boken da?

Nei, jeg har ikke kjøpt boken, men jeg har lest mange utdrag gjengitt her.

Hva står det i boken om Ford Focus'en, og hvem som eier og disponerer den?

Og om denne sms'en, du mener åpenbart at det også fortelles mer om denne, i boken.
Senast redigerad av Niffy 2021-11-21 kl. 02:19.
Citera
2021-11-21, 02:20
Medlem
Citat:
Det står mer om dette i boken.

Takk. Tok i bruk søkefunksjonen og fant litt der også.
Citera
2021-11-21, 02:34
Avslutad
Citat:
På et tidspunkt var det jo også opplysninger om at AE hadde en avtale om å treffe datteren, HHB1, på formiddagen, og at det var det at hun uteble fra denne avtalen som gjorde at HHB1 begynte å etterlyse henne.

Dette var dog en av disse "inside"-opplysningene som kom på et tidlig tidspunkt i saken, men som har blitt kvelt i ettertid, av de som har gått hardt ut mot "rykter og sladder" og de kredible brukerne som har delt slike detaljer.
"Hardt ut mot rykter og sladder", sier du.
Jeg vil si det slik, at når jeg stilte spørsmål ved ryktene, og ba om at folk kunne være ryddigere, slik at rykter ble presentert som rykter, og offentliggjort opplysninger som nettopp det, slik at det ikke oppsto trådsannheter, så ble dette slått hardt ned på. Såpass hardt at jeg ble beskyldt for å være tiltrukket til psykopater, som Peter Madsen. Dermed forsvant troverdigheten til de som støttet oppunder disse ryktene. Jeg synes ikke man kan forvente seg annet, men jeg har forstått på klimaet, at jeg er fra en annen del av verden, så ingenting er så ille at det ikke er bra for noe.
Citera
2021-11-21, 02:36
Medlem
«Hei N.N. (navnet på datteren).
Var fint teater i går. Hyggelig å møte N.N (venn av AE og TH) og kona. Vi skal visst ikke dra før i morgen tidlig antagelig og et møte i Lillehammer ca kl 11. Da kan jo jeg være barnepike i kveld/natt.»

Rart at hun tilbyr seg å være barnepike når ting ikke fremstår som helt avklart. Hva om antagelig hadde blitt til vi skal reise? Hva skulle datteren da gjort om hun hadde takket ja til barnepass av Fru Hagen?

Og det er et helt tydelig vi her som tilsier at hun skulle reise sammen med TH.
Senast redigerad av Kokadu 2021-11-21 kl. 02:42. Anledning: Tillegg
Citera
2021-11-21, 02:41
Avslutad
Citat:
Nei, jeg har ikke kjøpt boken, men jeg har lest mange utdrag gjengitt her.

Hva står det i boken om Ford Focus'en, og hvem som eier og disponerer den?

Og om denne sms'en, du mener åpenbart at det også fortelles mer om denne, i boken.
Jeg har forstått det slik, at det har foregått stor diskusjon via PM, hvor dere har langt mer opplysninger enn som hittil er offentliggjort.
Er det ingen av dere som har lest boken? Jeg vil tro at om noen i gruppen din har lest boken, vil de dele med deg
Citera
2021-11-21, 02:47
Medlem
Niffys avatar
Citat:
"Hardt ut mot rykter og sladder", sier du.
Jeg vil si det slik, at når jeg stilte spørsmål ved ryktene, og ba om at folk kunne være ryddigere, slik at rykter ble presentert som rykter, og offentliggjort opplysninger som nettopp det, slik at det ikke oppsto trådsannheter, så ble dette slått hardt ned på. Såpass hardt at jeg ble beskyldt for å være tiltrukket til psykopater, som Peter Madsen. Dermed forsvant troverdigheten til de som støttet oppunder disse ryktene. Jeg synes ikke man kan forvente seg annet, men jeg har forstått på klimaet, at jeg er fra en annen del av verden, så ingenting er så ille at det ikke er bra for noe.

Når ærlige og oppriktige opplysninger blir møtt med hard motstand, og sablet ned som "rykter og sladder", så sier det seg selv at man ikke ønsker å ta det videre.

Jeg skal på dette tidspunktet være forsiktig med å beskylde noen av sidene, for å fare med "rykter og sladder", da dette ser ut som å være et veldig hett tema for mange, på begge sider.

Men hvorfor..?

Hva er det her, som er så betent, for så mange?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in