Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
På et tidspunkt var det jo også opplysninger om at AE hadde en avtale om å treffe datteren, HHB1, på formiddagen, og at det var det at hun uteble fra denne avtalen som gjorde at HHB1 begynte å etterlyse henne.
Dette var dog en av disse "inside"-opplysningene som kom på et tidlig tidspunkt i saken, men som har blitt kvelt i ettertid, av de som har gått hardt ut mot "rykter og sladder" og de kredible brukerne som har delt slike detaljer.
"Hardt ut mot rykter og sladder", sier du.
Jeg vil si det slik, at når jeg stilte spørsmål ved ryktene, og ba om at folk kunne være ryddigere, slik at rykter ble presentert som rykter, og offentliggjort opplysninger som nettopp det, slik at det ikke oppsto trådsannheter, så ble dette slått hardt ned på. Såpass hardt at jeg ble beskyldt for å være tiltrukket til psykopater, som Peter Madsen. Dermed forsvant troverdigheten til de som støttet oppunder disse ryktene. Jeg synes ikke man kan forvente seg annet, men jeg har forstått på klimaet, at jeg er fra en annen del av verden, så ingenting er så ille at det ikke er bra for noe.