Citat:
Ursprungligen postat av
Commodore
Spontant känns det som att man skulle vilja dumpa långt från mordplatsen? Då förutsatt att mordplatsen är i Oxelösund/Nyköping med omnejd. Tänker för att förvirra utredningen.
Precis, men det är helt fel tänkt. Han borde dumpat den, alternativt grävt ner den där det inte ens blir någon upptäckt. Nu kommer han att dömas för mord, alternativt dråp eller vållande.