2021-11-20, 10:56
Medlem
Det är så jäkla stört , jag har känt honom (f d kollega) och skulle aldrig någonsin ha trott det om honom framförallt styckningen av kroppen Visserligen lite av en kuf men mer på ett "fjantigt" vis än att man skulle förvänta sig detta....
Citera
2021-11-20, 10:58
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9-5
Bekräftat i SN med bild nyss:
https://sn.se/bli-prenumerant/artikel/lyzoy47j
Han är ju bara häktad. Inte dömd. Hur kan man då gå ut med en bild på en person som bara är misstänkt?
Citera
2021-11-20, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
I det här fallet så bor MGM i en lägenhet med ett rum på 20 kvm inkl. kokvrå.
Lägenheten saknar balkong, vilket framgår av info på nätet.

Eftersom det inte verkar ha framkommit vem offret är, så är väl offrets lägenhet av större intresse. Den ligger kanske t o m i Stockholm.
Citera
2021-11-20, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkisen
Jag förstår inte varför man blandar in politisk åskådning, eller sexuell läggning i detta. Det är ett fruktansvärt brott begånget och flera människors liv blir förstörda. Det måste väl vara brottet i sig som är avgörande, inte om jag åkallar gudar eller är bög som avgör brottets dignitet.

Sedan måste jag få säga vad som gnagt i mig länge. Jag är absolut ingen SD-anhängare, absolut inte men jag vill leva i en demokrati och om det ska hållas på att utesluta ett parti (som av valberättigat folk valts=demokrati) då har vi tyvärr ingen demokrati!

Att det trots allt är så många som röstat på det partiet indikerar ju ändå på att något är fel, och det är kanske det våra politiker skulle fokusera på istället för att ge SD mer fokus...

tack för ordet

Om det är ett lustmord så kan sexuell läggning vara intressant. Men jag tror att det rör sig om en transport/dölja styckning.

Sen kan även till ex kombon sexuell läggning och politisk åskådning spela roll om motivet skulle vara att dölja sin sexuella läggning för sina politiska medarbetare - Det tror inte jag.

Det kan faktiskt vara att ett bråk (olycka) har gått över styr och han i panik gör som han gör. Men jag tror han kommer erkänna. Dessutom har de funnit huvudet så de har stor möjlighet att klura ut vad som hände.

SD kan ju komma fokus då deras politiker verkar vara överrepresenterade i brottslighet.
Citera
2021-11-20, 11:06
Medlem
lemmy124s avatar
Läs om brottshistoria. Styckmord är nästan det perfekta mordet. Jävlarna lyckas alltid smita undan.
Så hur faan lyckades SD-kufen torska?
Citera
2021-11-20, 11:11
Medlem
welcometorealitys avatar
Han ser ju väldigt skum ut snubben, han hade ju lik i garderoben som man brukar säga.

https://nykoping.tromanpublik.se/viewPerson.jsf?id=81
Citera
2021-11-20, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pullarn69
Sensationellt att mediekoncernen NTM går ut med namn och bild på den misstänkte, medans expressen, aftonbladet, DN, SvD osv inte gör det

Kommer de få böter nu?

Blev riktigt paff över att man inte pixlar hans bild i SN OCH skriver ut namnet. Häktningsförhandling är idag kl 13 enligt SN. Grovt förtal tills han blivit dömd känns det som.. är det enbart för att han är SD??
Citera
2021-11-20, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Expressen först ut med att han är SD
Intressant. Jag tog det faktum att man inledningsvis mörkade partitillhörighet som ett kvitto på att det INTE gäller SD. Trodde inte de kunde hålla sig då. Särskilt inte i flera timmar.
Citera
2021-11-20, 11:18
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
En politiker, kriminalvårdare, Sverigevän och sannolikt homosexuell som mördar, styckar, transporterar likdelar i kollektivtrafiken och dumpar i vattnet runtom i huvudstaden.

Inte ens Leif GW på LSD skulle kunna fantisera ihop nåt liknande i en kriminalroman.
Jaså, han är bög också? Var det fråga om nåt slags sexmord då eller?

Fan va sjukt. Alla vänsterextremister och PK-dårar är dock nog ganska nöjda nu...
Citera
2021-11-20, 11:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Han är ju bara häktad. Inte dömd. Hur kan man då gå ut med en bild på en person som bara är misstänkt?
Han är politiker och det är ett mycket grovt brott vilket gör att allmänintresset är högt.
Citera
2021-11-20, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Intressant. Jag tog det faktum att man inledningsvis mörkade partitillhörighet som ett kvitto på att det INTE gäller SD. Trodde inte de kunde hålla sig då. Särskilt inte i flera timmar.

Det är inte ett dugg intressant eftersom den stora mediakonspirationen är en idiotisk fantasi, vilket bl.a. bevisas av denna historia. Du märker kanske att t.e.x. ABladet fortfarande skyddar denna styckmördande SD-politikers identitet?
Citera
2021-11-20, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Han ser ju väldigt skum ut snubben, han hade ju lik i garderoben som man brukar säga.

https://nykoping.tromanpublik.se/viewPerson.jsf?id=81

En sak vet man om totala psykopater. De kan se ut som vem som helst, och vara var som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in