Om man är gruppledare för SD så är man inte med någon definition miljöpartist.
Att SD lockar foliehattar är ju inget nytt, partiet har t ex fler kriminellt belastade företrädare än något annat parti.
Men att klistra andra partinamn på SD-företrädare när de till slut även internt betraktas som tokiga ger onekligen en dimension till
Sitter And*rs i Sollentunahäktet och väntar nu eller måste hans tidigare arbetskamrater baxa honom? Rent geografiskt drälldes det ju kroppsdelar väldigt nära kronoberg och tunneln från tingsrätten går ju raka spåret.
Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Men denne har ju en lång bakgrund i Miljöpartiet. Så det är inte fel att betrakta honom som Miljöpartist.
SVT har nu benämnt den gripne som "man" medan Aftonbladet anger "politiker".