Citat:
Ursprungligen postat av
Sir Dwain
Jag är helt med dig.
Och allra sämst är argumentet att han är en hjälte för att de personerna som han dödade var dömda för diverse brott. Men Kyle hade ingen aning om detta. Om jag går ut på stan och skjuter någon slumpvis (vilket jag inte påstår är vad Kyle gjorde) och det sen i efterhand visar sig att personen jag sköt var dömd för något trist brott så skulle det fan fortfarande göra mig till en livsfarlig galning, inte någon slags hjälte.
Du verkar ju tydligen inte ha fattat någonting av den här rättegången och jag tror inte ens att du har tittat på rättegången?
Istället Kommer du med massa kommunistisk skit!
Han är en hjälte för att han hjälpte till att försvara andra människors egendom han hjälpte till att släcka bränder i soptunnor och annat. När polisen inte var på plats så gick han och flera andra ut för att försvara egendomarna.
Jag kan förstå att det är jobbigt för en kommunist att ta till sig. Men det är så här det Systemet fungerar och därför är Kyle en stor jävla hjälte.
Det är bara ni på vänsterkanten just nu som surar för att ni förlorade.
Att sedan är det visade sig att de är vänster äcklen som Kyle sköt var riktiga äckel pedofiler och kriminella det är ju bara en bonus. BONUS!!
(För övrigt börjar jag undrar lite grann varför det är så många på vänsterkanten som alltid vill försvara pedofiler? )