Citat:
Ursprungligen postat av
Koule
Inavel ska inte springa runt med vapen för då går det som det gick för Kyle. Skjutglada Hillbillys gör bäst i att skjuta sig själva om det nu tvunget ska skjutas.
Svara nu på frågan - blev någon skjuten av någon annan än Kyle? Och Kyle, den enda som valde att skjuta och mörda människor, varför tyckte han inte att det räckte med att skjuta och mörda en person tror du? Varför skjöt han tre personer och mördade två, när ingen annan gjorde det?
Ingen annan sprang runt och mördade folk. Bara Kyle. Har man så enkelt för att döda andra så ska man vara inspärrad.
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, du förstår inte vad självförsvar är(då man har teoretiskt rätt att skjuta ihjäl hur många vänstermänniskor som helst), du tycks ha grova missuppfattningar om vilken folkgrupp som är mest inavlad(muslimer) och du har svårt att förstå vilka som borde vara inspärrade(dom BLM/AFA/vänster-brottslingar som ansvaret för allting vilade på).
Antagligen beror det på dom omständigheter du ventilerat i andra trådar, som att du dricker öl på jobbet dagligen och att du är frustrerad över att din pojkvän har för liten kuk och saknar sexpack. Du bör söka hjälp hos psykolog. Själv ska jag duka upp med något gott och fira hela kvällen att hjälten Rittenhouse har frigivits för sitt otroligt vackra självförsvar.
Att JumpKickBoy och ByeCeps lever har jag överseende med ikväll. Det kommer fler chanser.