2021-11-16, 08:16
Medlem
Som titeln lyder, är det ngn som vet med sig att de blivit testade med denna låga cut off på up för jobb eller av läkare eller liknande. Mig veterligen hsr det (tror jag) alltid rört sig om en cut off på 50 mg/ml.
Citera
2021-11-16, 08:50
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Arbetsplatser som testas via EDTS (99% av arbetsplatser) använder cut-off värde 20ng/mL sedan 2014 vid urinstickorna. Tack vare subventionerna som infördes då av regeringen så utgår jag från att alla organ som utför drogtester använder samma cut-off värde.
Citera
2021-11-16, 09:45
Medlem
link71s avatar
Du kommer torska vilket som om du har hasch i kroppen o försöker fuska. Visa kör även med kreatin sticka dom ser om det är utspäddt eller inte.
Lycka till.
Citera
2021-11-19, 18:32
Medlem
fittpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Du kommer torska vilket som om du har hasch i kroppen o försöker fuska. Visa kör även med kreatin sticka dom ser om det är utspäddt eller inte.
Lycka till.

har kreatinpulver hemma av just denna anledning. man dricker några kreatin-shots timmarna innan, dricker o kissar som fan. kreatinet omvandlas till kreatinin i urinen så att kreatinin-kontrollinjen gör vad den ska samtidigt som thc-nivåerna är för låga för att ge utslag.

har själv aldrig stött på 20 cutoff, sen vågar man väl sällan fråga iofs, men har blivit godkänd alldeles för många gånger för att 20 ska vara standard, även när jag inte flushat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in