Citat:
Ursprungligen postat av
knoevrull
Ja när ungarna inte lägre kan gå i skolan utan att riskera att bli våldtagna, rånade, misshandlade och hånade av den importerade "begåvningsreserven" från medeltida rövhålsländer, ligger vi risigt till.
Jag tror det var västra Götaland som började med att slå ihop kaosmigranternas ghettoskolor med svenska eller bussa ut svenska elever dit med våldsbrott och kaos som följd, något som nu verkar tvingas på hela landet. Skolstrejk! Håll ungarna hemma.
Vilket torde få följden att än fler medelklassbarn sätts i friskolor eftersom medelklassen må hycklande hylla mångkulturen (så att alla förstår att de är goda)men självklart gör de allt för att deras barn ska komma så långt från mena-barn som möjligt! Vilket innebär kö till friskola redan på BB. Så kommunerna undergräver sina egna kommunala skolor om de bussar ihop kaosbarn från mena med medelklassens barn. Friskolorna är nog glada över ihopbussningen då de skär guld med täljkniv och får storvinster på medelklassens hyckleri, där man gör allt för att lille Gustav ska slippa Ahmed, allt medan man naturligtvis bär t-shirts med ” hata SD” på….
Det enda vettiga är att offra EN skola per kommun dit alla invandrarbarn sätts, då kan resten av skolorna bli bättre och ” bara” behöva ta i det vanliga stöket svenska tonåringar kan ställa till med ( således slippa våldtäkter, drogförsäljning och knivskärning och förnedrande glåpord om barnens mamma.) Däremot undgår de dock tyvärr inte kränkande könsbundna invektiv, mina ungar gick som små i en helsvensk skola och tyvärr hörde man dagligen ungar med ett ordförråd som fick mig att rodna, allt uttrycktes i könsord hos vissa ungar-ofta sådana vars föräldrar knappt själva tagit sig igenom grundskolan..