2021-11-18, 23:54
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Din uppfattning är viktigare för dig. Men det är vad som är skönast för tjejen som vi diskuterar här.
Källa på det?
Citera
2021-11-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Vilken kvinna som helst slukar 20cm utan problem. 20x14 ser långt och fint ut. 18x16 ser sämre ut. En lång kuk kommer åt bättre i olika ställningar. Det är praktiskt. Sen lär längd ha betydelse för vaginala orgasmer. Kvinnor som föredrar långa kukar får fler vaginala orgasmer, säger vetenskapen.

Fast alla kvinnor slukar inte 20 cm utan problem, även om du läst det eller har den erfarenheten.
Om 16-17 cm längd är snudd på bekymmer, så lär ju 20 vara ett ännu större bekymmer? Det blir ju inte djupare för att kuken är längre?

Om du vill ha den längden för din egen skull, så respekterar jag det fullt ut. Men att hävda att man kan drämma in 20 cm i vem som helst, då är man ute på hal is skulle jag vilja hävda.
Citera
2021-11-18, 23:56
Medlem
Citat:
Källa på det?
Man har ju läst en hel del trådar i ämnet och överlägset flest kvinnor föredrar grov före lång. Så 18x16 är garanterat mer eftertraktat än 20x14.
Citera
2021-11-18, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Fast alla kvinnor slukar inte 20 cm utan problem, även om du läst det eller har den erfarenheten.
Om 16-17 cm längd är snudd på bekymmer, så lär ju 20 vara ett ännu större bekymmer? Det blir ju inte djupare för att kuken är längre?

Om du vill ha den längden för din egen skull, så respekterar jag det fullt ut. Men att hävda att man kan drämma in 20 cm i vem som helst, då är man ute på hal is skulle jag vilja hävda.

Han knullar bara BBW s 😉
Citera
2021-11-18, 23:58
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:

Nu har jag själv bara 18 och den siffran fås genom att trycka linjalen mot blygdbenet ovanför kuken. Lite hull pressas in då, men jag är rätt slank och linjalen har några mm till mellan nollan och änden. 18cm är nog rätt mätt. den har aldrig varit på gränsen till för lång. Kanske ni underskattar penislängder?
Citera
2021-11-19, 00:00
Medlem
Citat:
Han knullar bara BBW s 😉

Fast jag ser inte hur det ska behövas extra lång för det, om inte kvinnan har ofantlig stor rumpa som är i vägen eller massor med hull på låren?
Citera
2021-11-19, 00:04
Medlem
Citat:
Nu har jag själv bara 18 och den siffran fås genom att trycka linjalen mot blygdbenet ovanför kuken. Lite hull pressas in då, men jag är rätt slank och linjalen har några mm till mellan nollan och änden. 18cm är nog rätt mätt. den har aldrig varit på gränsen till för lång. Kanske ni underskattar penislängder?

För mig är måttet 18 lite väl lång för att det ska vara skönt, om en som är 16 lång med samma mätmetod är precis på det berömda fitthåret?
Jag tror mig vara rätt bra på att gissa längd, dom senaste har jag gissat ganska nära på, sånär som på en cm vad gäller längden.
Så du har nog bara haft tur om du bara träffat kvinnor som lyckats ta hela din utan någon protest.
Citera
2021-11-19, 00:06
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
För mig är måttet 18 lite väl lång för att det ska vara skönt, om en som är 16 lång med samma mätmetod är precis på det berömda fitthåret?
Jag tror mig vara rätt bra på att gissa längd, dom senaste har jag gissat ganska nära på, sånär som på en cm vad gäller längden.
Så du har nog bara haft tur om du bara träffat kvinnor som lyckats ta hela din utan någon protest.
Jag har huvudsakligen träffat prostituerade.
Citera
2021-11-19, 00:08
Medlem
Citat:
Fast jag ser inte hur det ska behövas extra lång för det, om inte kvinnan har ofantlig stor rumpa som är i vägen eller massor med hull på låren?

Ja så ser väl en BBW ut ? Där behöver man lång 😁
Citera
2021-11-19, 00:10
Medlem
Citat:
Jag har huvudsakligen träffat prostituerade.

Okej, men jag ser inte att dom skulle vara extra djupa jämfört med icke prostituerade?
Men oavsett, så för mig låter det som att du haft tur om du inte gjort någon illa med din längd.
Citera
2021-11-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ja så ser väl en BBW ut ? Där behöver man lång 😁

Jo, men alla har ju inte hullet på just rumpa och lår, det kan ju vara lite olika utspritt? Men kanske en BBW har fettet på just dom ställena förstås.
Citera
2021-11-19, 00:12
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Okej, men jag ser inte att dom skulle vara extra djupa jämfört med icke prostituerade?
Men oavsett, så för mig låter det som att du haft tur om du inte gjort någon illa med din längd.
Tittar man på porr, även amatörporr, så är de minsta kukarna ca 18. De ser små ut och som något som kvinnan knappt verkar notera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in